Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Michał (BrY )

Czy tak ma to wyglądać ?

11 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka !

 Zwracam się o ogarnięcie admina chyba "~Strong" ponieważ jak nowa mapa się nie zaczęła to zaraz zmiana mapy.

Moim zdaniem to jest bez sensu wybierać sobie mapę taka jak on chce.

A zresztą jak by inni chcieli zmianę to można sobie nominować mapę i wpisać rtv.

 

No chyba że tak ma robić to SORY.   Ale gram z 2/3 miesiące i pierwszy raz widzę żeby ktoś z adminów tak robił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 4

Popieram CIE BRY;D,Strong zmienia se mapy na jakie chce, gram tu od 6 miesięcy to pierwsza taka zmiana map odkąd tu jestem  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

nie szukam zaczepki. O jakoś mi nie wyskakuje twoje vote :P   Po prostu Ja się pytam czy to ma tak wyglądać . Fajnie cieszę się że masz adma i wg ale używaj z głową !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj prosze jak najdokładniejszą godzine, na której doszło do zdarzenia. Jeśli nie pamiętasz dokładnego czasu to podaj w przybliżeniu oraz na jakiej mapie miało ono miejsce.

 

 

PS: Tutaj na przyszłość kłania sie wzór skargi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

De_rast_1337.   

 

koło 17.

 

Wczoraj to samo i coś w tym samym czasie ale juz nie wiem jaka mapa była ale była cs_wiocha i nastepa  i znowu cs_wiocha jak dobrze kojarzę. 

 

Sorry że do wzoru się nie sugerowałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2