Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Cross

Ograniczenie map

19 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć i czołem!!!

 

Wiem, że temat grania małych map był poruszany nie raz, ale może warto się zastanowić nad takim rozwiązaniem:

 

Wiele osób pisało o zablokowaniu wyboru małej mapy, gdy jest dużo osób na serwerze, ale nie spotkałem się z tematem o ograniczeniu dobowym mapy. Jeśli da się zrobić limit, żeby każdą z małych map ograniczyć do np 5,8,18... nie wiem ilu... "wyświetleń" na dobę to może warto spróbować. Średnio co druga mapa to mała klitka gdzie gęstość pocisków na m2  (metr kwadratowy) jest......... duża :)    Domyślam się, że jest wielu fanów napier.... na ślepo (bo inaczej tego nazwać nie potrafię) ale ile można??? Zapewne są też zwolennicy większych map, gdzie trzeba troszkę pomyśleć aby zrobić dobry wynik i może własnie dla nich warto wprowadzić taki limit.

 

W skrócie wyjaśnię: jest tyle krytyki na serwerze na temat częstotliwości grania małych map, że proponuje coś z tym zrobić :) 

 

Wszelką krytykę przyjmuje na gołą klatę :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 5

To prawda. Kilka razy dziennie słysze od ludzi "piszcie rtv" ze względu na małą mape a graczy jest wielu. Trzeba się liczyć z tym ze niektórym się podobają małe mapy gdy jest wielu graczy, a są też tacy co potrafią tylko narzekać. Oczywiście ja popieram zdanie Cross gdyż mnie też to wkurza że nie raz nie da się z respa ruszyć ( np na Poolday). Staną w 10 po jednej stronie respa i strzelają na ślepo. I jakie tu są szanse nabić sobie dobry wynik? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 4

Dziękuję za poruszenie tego tematu. Temat jest drażliwy, ale warty uwagi.

Jak tu grać jak idą czasem same małe mapy nie wymagające myślenia tylko ślepej napierdalanki.

Może by też pomogło wyłączenie funkcji nomination czy jakoś tak. Wtedy (sorki za wyrażenie) bezmózgie yeti nie mogłyby nominować samych małych map. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 4

 

Może by też pomogło wyłączenie funkcji nomination czy jakoś tak. Wtedy (sorki za wyrażenie) bezmózgie yeti nie mogłyby nominować samych małych map.

 

Dokładnie, też miałem to poruszyć. Nie będę tu ściemniał, że nie mam na myśli konkretnego gracza, bo mam :) Wchodzi Yousef :) (pełen szacun dla gracza lubię, szanuje ) i zaraz po przywitaniu leci: wiocha, pool, max, snow.... heheh i już wiem prawie na pewno , że mam przerwę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

już wiem prawie na pewno , że mam przerwę.

a ileż przecież można palić :)

Sorki za offtop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

I do tego jeszcze większość osób gra z "krowy", to się staje nudne i zarazem denerwujace jak tak chodzą i strzelają na ślepo, nic tym nie udowadniają :) dlatego jestem za by ograniczyć te male mapy gdy jest dużo osób :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

A mnie się wydaje, że to nie jest problem małej mapy, a tego rodzaju rozgrywek.

Wchodząc na DM musicie się liczyć, że będą biegać niewidzialne(!) typy, które za pomocą granata lub na jednego hita z kosy zabiorą Wam całe HP, albo jak to ujęliście ukucną i będą ślepo napierdzielać - czym fakt, nic nie uwadniają, ale wciąż mają lepsze staty niż Wy, bądź po prostu Was irytują.
Ale jeżeli dobrze ogarniesz to jesteś w stanie ich zabić, BA! a nawet wyjść na plus.

Co do limitu to myślę, że to nie najlepszy pomysł. Co jeśli wejdę np. o 8:00 - bo akurat mam wolne -  i do 16 zagram  te np. ustalone 5 razy cs_wiocha? Wtedy Ty, nie masz szansy na grę na tej mapie? hmm, kiepsko. 

"Nomination" - nawet jeżeli będę grała z botami, powinnam mieć szanse na zaproponowanie mapy. Jest nas mało - chcę grać małą mapę, a nie tę, która jest przydzielona automatycznie. Jeżeli odgórnie, bez możliwości wyboru, przydzieli mi dużą/małą mapę na grę z botami, to odechce mi się ich szukać po mapie/bądź zabijanie ich w jednym kącie... Poza tym, powinniśmy dostosować grę do graczy - głosowali na dużą, to mają dużą, następna będzie może mniejsza,  i odwrotnie. Nie da się wszystkim dogodzić. --> A ile to jest dużo graczy? 

A większe mapy gdzie trzeba pomyśleć? :D To albo pomyliłeś grę, albo server. Wybaczcie, nie mam zamiaru nikogo urazić, ale na DM'ie tak na prawdę to chodzę i staram się kogoś zabić, jeżeli go spotkam na swojej drodze. Żadna filozofia. Chyba jedyne o czym można tutaj myśleć, to mniej więcej gdzie starałeś(aś) się kogoś zabić i udać się w tym kierunku w celu zemsty. Jednak trzeba się liczyć z tym, że ta osoba już z tamtego miejsca dawno odeszła, albo że ktoś zgarnie Cię z boku/drugiej strony.


Może to dość jednostronne sądy, ale ostatnio pogrywałam na DM i sytuacja, gdzie było za dużo graczy jeszcze mi się nie przydarzyła. 
Prawdą jest, że zdarzyło mi się nie móc wystartować z respa a już zginąć, ale to jest kwestia 1 mapy. Mam dobry team - przeciwnicy giną. Na następnej mapie sytuacja może  się odwrócić. W grze jak w życiu - trzeba kombinować. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 7

Widzę że temat dalej stoji w miejscu. Z tego co wiem, temat był poruszony kilka razy i nic nie zostało zmienione. Moje zdanie jest takie, żeby chociaż spróbować i zobaczyć jak to będzie. Oczywiście, można zrobić ankiete i zaprośic ludzi z serwera do zagłosowania. Nic nie zaszkodzi a będziemy pewni czego inny gracze tak naprawde chcą i czy się im to podoba czy nie. Jeśli gracze będą zadowoleni ze zmian, to czemu tego nie zmienić, a jeśli nie, to przecież można wszystko dać spowrotem jak było. ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wchodząc na DM musicie się liczyć, że będą biegać niewidzialne(!) typy, które za pomocą granata lub na jednego hita z kosy zabiorą Wam całe HP

 

 

Z tym się chyba każdy liczy i tak jak wspomniałaś to nie jest zależne od mapy i nie to jest tematem dyskusji.

 

 

Co do limitu to myślę, że to nie najlepszy pomysł. Co jeśli wejdę np. o 8:00 - bo akurat mam wolne -  i do 16 zagram  te np. ustalone 5 razy cs_wiocha? Wtedy Ty, nie masz szansy na grę na tej mapie? , kiepsko. 

 

Też o tym myślałem więc dobrze by było wprowadzić coś aby np przez 1h czy 2h mapa nie mogła być powtórzona. A poza tym są mapy na których nie grałem kilka dni i nie mam z tym problemu.

 

 

A większe mapy gdzie trzeba pomyśleć? To albo pomyliłeś grę, albo server. Wybaczcie, nie mam zamiaru nikogo urazić, ale na DM'ie tak na prawdę to chodzę i staram się kogoś zabić, jeżeli go spotkam na swojej drodze. Żadna filozofia. Chyba jedyne o czym można tutaj myśleć, to mniej więcej gdzie starałeś(aś) się kogoś zabić i udać się w tym kierunku w celu zemsty. Jednak trzeba się liczyć z tym, że ta osoba już z tamtego miejsca dawno odeszła, albo że ktoś zgarnie Cię z boku/drugiej strony.

 

Pisząc o myśleniu miałem bardziej na myśli to, że trzeba mieć na uwadze gdzie może być przeciwnik i tak przy małej mapie wiemy, że PRZECIWNIK JEST WSZĘDZIE, a przy dużej mapie wiemy, że PRZECIWNIK MOŻE BYĆ WSZĘDZIE a to jest wielka różnica.

 

 

Prawdą jest, że zdarzyło mi się nie móc wystartować z respa a już zginąć, ale to jest kwestia 1 mapy. Mam dobry team - przeciwnicy giną. Na następnej mapie sytuacja może  się odwrócić. W grze jak w życiu - trzeba kombinować. 

 

I tu jest problem bo takich sytuacji należy unikać. Nie może być tak że jeden team ma znaczną przewagę nad drugim, przez to tracimy nowych graczy, którzy nie są w stanie sobie poradzić i opuszczają serwer.

 

Ja wiem, że dla niektórych liczy się tylko pozycja w top15 i specjalnie idą do lepszego teamu wykorzystują sytuację  i niszczą pozostałych. 

Mnie osobiście nie interesują ani staty ani pozycja w topce wchodzę na serwer aby sobie pograć, pobawić się kosą i takie tam zabawy w grupie :) Dlatego dla mnie małe mapy są mało atrakcyjne. A wracając do myślenia, o którym wspomniałaś, to na takim basenie tyle myślę że jedną ręką gram a drugą bawię się z córeczka (w małej przenośni)  

 

Ale bardzo dobrze, że zaczęła się dyskusja. Zapraszam pozostałych graczy do wypowiedzenia się w tym temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

Zuzanna, wyczerpała temat. Oczywiście, że nie. :) Jest blokada nominacji 4 ostatnich map, jest vote, każdy może nominować i głosować na co chce, także tego... Widzę, że chcielibyście zabronić graczom głosowania i nominowania map. xD 

 

A tak na serio to moim zdaniem wina obecnej sytuacji serwera, że już nie chce się wam grać małych map. Kiedyś można było na kosie, dolecieć z respa do respa, na full hp, teraz wystarczy, że w przeciwnym teamie gra choć 1 bot i pozamiatane. 

 

Dodatkowo zauważyłem pewien problem; mianowicie odznaka z odbijania pocisków. Licencja 07 z pisto + powiedzmy vip i można władować w typa cały magazynek i nic. Wiem, że to nie jest temat o tym, ale postulowałbym wywalić odbijanie pocisków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Dodatkowo zauważyłem pewien problem; mianowicie odznaka z odbijania pocisków. Licencja 07 z pisto + powiedzmy vip i można władować w typa cały magazynek i nic. Wiem, że to nie jest temat o tym, ale postulowałbym wywalić odbijanie pocisków.

Po co? Odbijanie pocisków zawsze było i dalej powinno być. Nie jest łatwo wbić tą odzanke dlatego jeśli się ją ma to powinno się z niej tylko cieszyć ^^ 007+vip jakie to ma znaczenie? Że vip się potrafi leczyć za killa? Szczerze mówiąc nie jest cięzko zabić Vip który posiada 007 z pistoleta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba liczyć się z tym, że ludzie wchodząc na serwer DeatMatch liczą na nap***dalankę i granie małych map przy większej ilości ludzi jest nieuniknione. Mimo wszystko, można byłoby:

A) wprowadzić nowe mapy - mniejsze szanse, że w głosowaniu będą: wiocha, poolday, factory itp. 

B) wprowadzić ograniczenie na mapy, np. jak jest powyżej 14 graczy na serwerze to nie gramy wiochy, factory czy poolday'a

C) wprowadzić jak gdzieś tam na górze było, ograniczenie map na dzień. Myślę, że mimo wszystko, byłaby to najgorsza opcja bo np. jak Zuza mówi, albo dzienny limit byłby wykorzystany do południa, albo wieczorami na kilka osób grałoby się ogromne mapy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja wiem, bez odznaki z pisto, nawet wh+vip Ci nie pomoże. :) Nie będziesz na plus. :D

Podejrzewasz mnie o coś? Zazdrościsz czegoś?^^ Wróć do tematu i nie wymyślaj :P

Edytowane przez 3ter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem żeby ograniczyć te male mapy, żeby nie było jak ostatnio ze jest po 10 osób w drużynie, a jest grany snow ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

nie chce się wam grać małych map

tu masz rację, wyrośliśmy z map gdzie nie ma czasu nawet przeładować. :)

Ileż można strzelać wszędzie gdzie popadnie, bo jakiś hs i tak wejdzie. 

Wg mnie @Cross rozpoczął dobry temat, @zuza nie wykończyła tematu, tylko dopisała swoje spostrzeżenia, a sprawę wykończył swoją odpowiedzią @Cross.

Nic nowego i górnolotnego do tematu nie dodam, chciałem tylko podkreślić pełne poparcie do tego co napisał @Crossik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 4

Musimy mieć na uwadze Panowie i Panie, że w temacie wypowiedział się tylko niewielki procent graczy. Mapy są wybierane takie, a nie inne bo po prostu gracze rodzaju rozgrywki DM je lubią. Przerabialiśmy temat nie raz i zawsze ograniczenie małych map (w różnoraki sposób ) odbijało się negatywnie na frekwencji graczy.

 

Jedyne co można zrobić w tej sytuacji to zablokować wybieranie małych map, przy znacznej ilości graczy ba serwerze. Znacznej? Myślę tu o np. od 12 osób. Zdaję sobie sprawę, że nie zdarza się to oczywiście często ^^ Ewentualnie zamiast tego zwiększyć do 5 lub 6 rotacje możliwości wyboru ponownie tej samej mapy. W skrajne blokady bym nie chciał iść, bo to na 90% odbije się negatywnie na ilości graczy. To, że gracze lubią małe mapki widać nie tylko po tym, że je wybierają w głosowaniu, ale również, że ilość osób wzrasta podczas grania takich map. Wiąże się to jednoznacznie z ułatwionym wbijaniem odznak na małej mapie, jednakże coś za coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 5

Cokolwiek zrobicie aby małe mapy pojawiały się rzadziej to już będzie super, a jeśli uda się zrobić aby nie były grane jedna po drugiej to będę naprawdę szczęśliwy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

 

przy znacznej ilości graczy ba serwerze. Znacznej? Myślę tu o np. od 12 osób.

 

 

Teraz, chyba to Petrus wyczerpał temat. xDD

 

Róbcie co chcecie, trudno, sytuacja serwera będzie mówić sama za siebie.  B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duże mapki:

cs_italy

cs_militia
cs_arabstreets
cs_office
cs_assault
cs_assault_1337
cs_mice_final
cs_havana
de_aztec
de_dust
de_dust2
de_dust2002
de_dust4ever
de_inferno
de_nuke
de_train
de_cpl_mill
de_tuscan
de_cbble
de_westwood
de_westwood_big
de_rats_1337
de_rats

de_eldorado
de_kabul32
de_vertigo_csk

 

 

Małe mapki:

 

 

cs_wiocha
cs_max
de_dust2_long
dm_factory
dm_dust2
dm_duelmap
fy_pool_day
fy_snowc
mini_dust2
aim_crazyjump

 
Wszystkie mapki będzie można nominować do 15 graczy. Od 15 w górę, już tylko duże mapy. Dodatkowo zmieniłem ilość ostatnich map, jakie nie mogą być w vote na 5.
 
pozdrawiam
 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 4

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×