Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

3 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W dniu 2017-10-08 doładowałem portfel przelewem na kwotę 12,5 zł w celu zakupu VIPa, przelew został zrealizowany na rachunek:

 

55 2490 0005 0000 4520 7551 7506

Odbiorca: CashBill S.A.

Tytuł płatności: zbesobsfe

Numer referencyjny:BFO:2607325261

Ostatnie cyfry rachunku nadawcy: 1955

 

 

Mój login w sklepie: TYLKO KOSA.

 

Mimo to konto nie zostało zasilone, proszę o informację jak możemy rozwiązać problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostałem poproszony o przelew na to konto podczas próby zasilenia punktów.



 
cashbill.png
12,50 zł
Sklep 24/7 cs-kopytko.pl
 
Informacja o sposobie wykonania płatności  
  1. Zaloguj sie do swojego banku klikając przycisk po prawej lub otwórz adres: https://online.t-mobilebankowe.pl/ib/login.html
  2. Wykonaj przelew podając dane z sekcji poniżej (kopiuj-wklej)
 
Dane do przelewu  
Numer rachunku: 55 2490 0005 0000 4520 7551 7506 Odbiorca: CashBill S.A. ul. Rejtana 20 41-300 Dąbrowa Górnicza Kwota: 12.50 PLN Tytuł przelewu: zbh7rbroa
Powrót
Potwierdzam wykonanie przelewu
  • W przypadku otrzymania przez CashBill kwoty transakcji większej niż 12,50 zł, transakcja zostanie wykonana. Zwrot nadpłaty nastąpi na wniosek płatnika przelewem na rachunek bankowy płatnika, z którego CashBill otrzymał kwotę transakcji po pokryciu przez płatnika kosztów przelewu. W przypadku, gdy CashBill nie posiada danych umożliwiających zwrot kwoty nadpłaty na rachunek płatnika, w szczególności numeru rachunku płatnika, zwrot nastąpi po doręczeniu CashBill przez płatnika tych danych.
  • W przypadku otrzymania kwoty transakcji mniejszej niż 12,50 zł lub braku możliwości identyfikacji transakcji (błędny identyfikator), transakcja nie zostanie wykonana.Zwrot kwoty transakcji nastąpi na wniosek płatnika przelewem na rachunek bankowy płatnika, z którego CashBill otrzymał kwotę transakcji po pokryciu przez płatnika kosztów zwrotu. W przypadku, gdy CashBill nie posiada danych umożliwiających zwrot płatnikowi kwoty transakcji na rachunek płatnika, w szczególności numeru rachunku płatnika, zwrot nastąpi podoręczeniu CashBill przez płatnika tych danych. Dział reklamacji CashBill S.A. dołoży należytych starań, zmierzających do kontaktu z płatnikiem, wyjaśnienia zaistniałej sytuacji i uzgodnienia sposobu dalszego postępowania.
  • Płatnik składa wniosek o zwrot nadpłaty lub kwoty transakcji w sytuacjach wskazanych powyżej, a także doręcza dane umożliwiające CashBill dokonanie zwrotu, pod niniejszym linkiem.
 
Copyright 2010-2017 CashBill S.A.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Napisz mi na PW wygenerowane potwierdzenie przelewu i będziemy tam rozmawiać dalej co i jak. Temat zamykam.



Wiadomość wygenerowana automatycznie!
Temat został przeniesiony z "DM Błędy/bugi" do "Sprawy dotyczące usług na serwerze".
Pamiętaj, że za tematy w złych działach możesz otrzymać warna!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×