Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Blackhill

Boty & famas

47 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Wtedy mógłby być spoiny o to że wchodzą na txt ;)

Za to przynajmniej mozna zbudować...

Ale umówmy się ze DM jest bardziej do biegania i szukania przeciwnika a nie siedzienie w TXT i kampienia.

 

Zbanowac* , sory korekta na telefonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

 

Może można zrobić 72 odznaki i będzie spokój.

Im więcej odznak, tym będzie coraz większe 'poruszenie'. Dodatkowe odznaki tylko zwiększą dylematy związane z różnicą w możliwościach poszczególnych graczy.

 

Najprawdopodobniej jeszcze bardziej zmniejszymy obrażenia zadawane przez famas'a. Nie jest to jednak łatwe, gdyż już teraz jest to niewiele. Obecnie na maxa mamy 12% więcej, a na mniejszych poziomach to już w ogóle... zamiast zadać 100hp, dajemy max więcej 112... to niezbyt wielki bonus, ale jak widać dla graczy znaczący.

 

Chcecie zmniejszenia w/w wartości o 50%? Byłoby 1% 2% 3% 4% 5% 6% bonusu na poszczególnych poziomach.

 

Odnośnie botów usunięcie ich odpada. Było to wałkowane 100x i nie zamierzam tego powtarzać. Serwer nie jest w kondycji z przed kilku lat, więc porównywanie obecnej sytuacji do tej kiedyś jest absurdalne. Usunięcie botów wpłynie negatywnie na kondycję serwera. 

@Blackhill, bardzo proszę swoje uwagi kierować do administracji, a nie komentować negatywnie naszych zmian publicznie na serwerze. Ma to odmienny rezultat od założonego przez Ciebie i również negatywnie wpływa na serwer - dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Nie rozumiem po co zmniejszać hp u botów. Gdyby były wyjątkowo mocne i lały wszystkich bez wyjątku to ok. Wg mnie to, że są w miare mocne i czasami potrafią zaskoczyć jest ich atutem. Boty, które są słabe i zabicie ich nie stanowi problemu szybko by się znudziły. A tak wywołują u graczy chęć rywalizacji.

Edytowane przez Cross

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

Dwie rzeczy są denerwujące u botów:

- czasami ma się wrażenie, że grają na WH

- widzą niewidzialnych.

Wydaje mi się, że właśnie to najbardziej denerwuje przeciwników botów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 3

Dwie rzeczy są denerwujące u botów:

- czasami ma się wrażenie, że grają na WH

- widzą niewidzialnych.

Wydaje mi się, że właśnie to najbardziej denerwuje przeciwników botów. 

Z tym się zgodzę są mendy dobrze doinformowane :) ale na szczęście nie zawsze, czasami się zachowuja tak, że dopóki do nich nie strzelisz to Cię nie widzą, mimo że stoisz 5m obok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@podbijam temat.

 

 

Jeżeli chodzi o boty, to nie będę już może wspominał o nadludzkim czasie reakcji, co graniczy niemal z wh, tylko skupię się na niewidzialności. Z tego co wiem miał być wgrany jakiś plugin który ogranicza botom widzenie przeciwnika z odznaką na nożu, niestety ja nie zauważyłem tego efektów. Boty dalej widzą na kosie, z drugiego konca mapy - co jest uciążliwe i bezsensowne, bo po co wbijac odznake na nóż, jak nie mozna z niej korzystac. Skoro gracze z 16 bit nie mogą grać na serwerze, to technicznie rzecz biorąc to samo powinno się tyczyć botów. 

 

Rozumiem, że serwer nie jest w najlepszej kondycji, nad czym ubolewam, ale moim zdaniem coś powinno być z tym zrobione.

 

Mam nadzieję, że gracze z serwera się wypowiedzą w tym temacie. Zwłaszcza po resecie ten problem może zostać dostrzeżony.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 3

Drew ma racje ja już zauważyłem, że nie warto grać na kosie gdy na serwerze większość stanowią boty. Zanim zmienię  nóż na broń często ten zdąży we mnie wpakować kilka kulek. Więc jeśli da się ograniczyć zdolność widzenia przez boty "duchów" to jestem za. Co do "nadludzkiego czasu reakcji, graniczącego niemal z wh" :) to nie jest aż tak źle. Czasami rzeczywiście zazdroszczę im refleksu, ale bywa też tak, że stoi gamoń obok Ciebie i nic nie robi. Tak więc szybki czas reakcji jak dla mnie to zaleta niech boty też stanowią jakieś zagrożenie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Boty czasami stanowią większe zagrożenie niż niektórzy gracze.

 

Nie rozumiem po co zmniejszać hp u botów. Gdyby były wyjątkowo mocne i lały wszystkich bez wyjątku to ok. Wg mnie to, że są w miarę mocne i czasami potrafią zaskoczyć jest ich atutem. Boty, które są słabe i zabicie ich nie stanowi problemu szybko by się znudziły. A tak wywołują u graczy chęć rywalizacji.

Potwierdzam w 100%

 

Moim zdaniem boty są potrzebne na serwerze. Osobiście wolę wejść i mieć jakichś przeciwników niż czekać nie wiadomo ile na jakiegokolwiek gracza. Boty nie są takie słabe, więc źle się z nimi nie gra. Bardziej odstrasza pusty serwer. Odznaki może na nich nie wbijesz, lecz do statystyk się zaliczają.

 

 

Co do "nadludzkiego czasu reakcji, graniczącego niemal z wh" :) to nie jest aż tak źle. Czasami rzeczywiście zazdroszczę im refleksu, ale bywa też tak, że stoi gamoń obok Ciebie i nic nie robi. Tak więc szybki czas reakcji jak dla mnie to zaleta niech boty też stanowią jakieś zagrożenie. 

Kolejny raz popieram

Jakby były za słabe, to gra byłaby o wiele za nudna.

 

Jedyne co mi się nie podoba to, że boty widzą na kosie. Jest to męczące i zarazem denerwujące. Mi bynajmniej jest ciężko wbić odznakę z kosy, skoro wystarczy, że przebiegnę koło bota i dostaje kulkę a na zwykłych graczach zajęłoby mi to wieki. Jeśli byłaby możliwość zmniejszenia tego widzenia przez boty to jestem na tak, lecz niech czasami zabijają na tej kosie :)

 

Poruszę jeszcze temat famasa

Osobiście nie odczuwam takiej mocy tego famasa, już wolę zagrać AK. Jeśli gram przeciwko przypuśćmy 3 VIP z famasami, to również nie robi ta broń na mnie jakiegoś wrażenia. Nie widzę potrzeby zmniejszenia tych obrażeń.

ps. Może na wiosce nieraz widać tą przewagę jak dobra ekipa pójdzie do jednego teamu, lecz poza tym to nie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

Jak dla mnie vip nie powinien regenerować hp na nożu, bo nie widziałem  tego nigdzie. 



 

Moim zdaniem boty są potrzebne na serwerze. Osobiście wolę wejść i mieć jakichś przeciwników niż czekać nie wiadomo ile na jakiegokolwiek gracza. Boty nie są takie słabe, więc źle się z nimi nie gra. Bardziej odstrasza pusty serwer. Odznaki może na nich nie wbijesz, lecz do statystyk się zaliczają.

Ale żeby miały trochę mniej hp, bo jak zwykły gracz ma pokonać bota. ??  

 

Poruszę jeszcze temat famasa

Mnie to jak najbardziej denerwóje jak nie wm co.

Ale to jest tylko moje słowo.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Fakt, faktem regeneracja hp na kosie to spore ułatwienie w grze. 

Z drugiej strony nie ma co patrzeć na inne sieci, pod tym tematem jesteśmy może pionierami :)

Vip to kasa, a wiadomo, że ta jest potrzebna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

 

Vip to kasa, a wiadomo, że ta jest potrzebna.

 

Dokładnie nikt nie kupi vipa gdy będzie mało atrakcyjny.

 

 

Mnie to jak najbardziej denerwóje jak nie wm co. Ale to jest tylko moje słowo.  

 

 

Racją jest, że gdy w przeciwnej drużynie jest już nawet tylko dwóch graczy dobrze ogarniających Famasa to gra staje się bardzo trudna (przynajmniej dla mnie) a dla słabszego gracza to już w ogolę porażka. Może te zwiększenie obrażeń da się przenieść na którąś z broni drugorzędnej lub na kosę.  

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bota jest łatwo zabic i łatwo sie na nich odznaki wbija, tylko jedynym problemem jest to że widzą nie widzialnych - mozna im to ograniczyć. Aby famas zabierał duzo hp na poczatku trzeba się nameczyc wiec famasa byl zostawił w spokoju według mnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dokładnie nikt nie kupi vipa gdy będzie mało atrakcyjny.

 To jest własnie podobnie na dd2. Jak pomyślę nad zmianą VIP-a to nie przejdzie, jestem tylko pełen podziwu czemu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Widzę, że temat leży pół roku i nikt z tym nic nie robi.

 

Zróbcie coś z tymi botami, bo na małych mapach wystarczy ze jest jeden, lub dwa i już gra na kosie staje się bardzo utrudniona - a jest to filar gry na tym serwerze.

 

Poza tym uważam, że jest ich dużo za dużo. W sytuacji w której jest +5 graczy na serwie, botów już powinno nie być, a tymczasem drugie tyle botow, jak nie wiecej, lazi gdzies po mapie blokuje i robi sztuczny tlok, co wprawdzie rozsądnie użyte, moze być korzystne dla serwera, ale w pewnym momencie robi się po prostu karykaturalne i przynosi odwrotny skutek do zamierzonego.

 

6.


 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Logicznie rzecz biorąc gracze wybierają z reguły najmocniejszą broń. Jeżeli Famas zostanie usunięty to gracze wybiorą inną najmocniejszą broń i znowu znajdzie się ktoś, komu to nie będzie pasować. Tak więc wydaje mi się, że najlepszym wyjściem będzie zmniejszenie dmg na tyle aby Famas miał konkurencje w postaci innej broni, może to urozmaici troszkę wybory graczy co do uzbrojenia.  

Taa, jeśli idzie zmniejszyć obrażenia z famasa to jestem za bo nawet najmocniejsze bronie mają problem z ubiciem kogoś kto lata z famasem... Co do botów to na próbę można by było włączyć im tryb nocny że np. w godzinach 22:00-6:00 rano by dołączały do gry a w dzień nie. Sądzę że to by było dobre rozwiązanie lub ograniczyć widoczność niewidzialnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w godzinach 22:00-6:00 rano by dołączały do gry a w dzień nie

Mam mieszane uczucia  co do tego.

Pamiętam jak za czasów gdy w regulaminie admina było, że admin ma grać 2h dziennie lub 12h tygodniowo (czy jakoś tak :)) i nie było jak tego ugrać. 2-3 graczy i szukaj wiatru w polu.

Ludziska szukający serwerów patrzą po ilości graczy. Jak taki zobaczy 3 graczy, to nawet na chwilę nie wejdzie. 

Reasumując: boty tak przez wszystkich "kochane" robią jednak sztuczny tłum i wydaje mi się, że raczej nie powinno się ich wyłączać. Szczególnie w dobie CS GO, gdzie 1.6 musi jakoś trwać. 

 

Co do famsa  - jakoś nie zauważyłem, żeby ostatnio był jakoś szczególnie uciążliwy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Skoro temat jest nadal otwarty, dorzucę swoje trzy grosze.

Ostatnio wchodząc do gry bardzo rzadko widzę sytuację, w której gracz ciśnie jedynie na famasie. Nie widzę sensu, aby zmieniać mu procent obrażeń, czy całkowicie usuwać tego typu odznakę. Jakby nie patrzeć, ktoś musi trochę popracować nad wbijaniem tychże odznak by korzystać z przywileju - co za tym idzie, poświęca ten czas na ich wbijanie będąc aktywnym InGame. Jest to też w sumie jedno z najlepszych udogodnień, pozwalających na toczenie bojów z botami, których jak wiemy wiemy zarówno niewidzialność, prędkość czy pierdyliard podskoków nie rusza. Osoba mająca swój staż na tym serwerze, odblokowaną większość osiągnięć i nabite X zabić, po prostu przejdzie na inną broń, gdyż ciągłe wygrywanie famasem się mu po prostu znudzi.

 

Pozostaje jednak fakt samych podludzi z single player, którzy jak wyżej wspomniałem mają swoje specyficzne reakcje. Z jednej strony kampią za skrzynią i siedzą tam niczym dżdżownica w ziemii, z drugiej zaś gdy tylko cię zauważą od razu cisną pociskami - i wtedy właśnie najgorzej, gdy trafi się im famas. Zdaję sobie sprawę z tego, że mają one za zadanie być sztucznym tłumem z powodu małej ilości graczy. Przy tym wszystkim jednak, mając już kilku przeciwników pochodzenia ludzkiego, chciałoby się z nimi grać. Wówczas rzecz jasna, sytuacją podstawową jest kiedy walcząc na noże bocik decyduje kto te kuchenne rewolucje wygra. Osobiście w wielu przypadkach tracę wtedy przyjemność z ciupania, bo jakby nie patrzeć siedzę tutaj pewien odcinek czasu i wchodzę do gry żeby się "pobawić", a nie latać z najlepszą bronią tylko po to żeby w razie spotkania bota móc go zabić. Podobnie kiedy ich gromada, na mapie typu Westwood Big na chama kampi pod ziemią i czeka aż ktoś łaskawie ich tam odwiedzi. Także, podsumowując - są słabe i głupie, a zarazem mają w sobie niejednokrotnie WH i AIMa. Uważam więc, że w sytuacji gdy jest po czterech graczy na jedną drużynę, boty powinny znikać. Jest wiele małych map, a nawet jeśli trafi się większa - wolę trochę poszukać gracza, ewentualnie ustalić z nim pole do wspólnej sieczki, niżeli napotykać co chwila bota, którego równie dobrze mogę włączyć sobie samemu, bez dostępu do internetu.

Edytowane przez chati91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Według mnie wszystko jest dobrze ;) Dzięki botom masz co zabijać :P Z tym famasem to nic złego :/ Co z tego że mają dużo tych % jak wystarczy tylko dobry gracz a już leży gościu z famasem xd :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Temat był otwarty bardzo długo, za co przepraszam. Niemniej jednak temat jest ciężki i wraca jak bumerang. Nie chciałem go zamykać bez weryfikacji przez dłuższy czas.

Boty oczywiście zostają. Są różne opinie w tej materii, jednak sytuacja na serwerze jest taka, a nie inna. Gracze z dłuższym  stażem  pamiętają, jak serwer był pełny przez większą część dnia i boty nie były potrzebne. Niestety jednak musimy się dostosować do obecnej sytuacji.

Jeśli chodzi o famas'a to nie obserwuję zbyt dużej dominacji tej broni nad innymi. Nie ma tutaj złotego środka. Została ta broń wybrana w zamian za znienawidzoną 'krowę' jako mniejsze zło. 

Reasumując pozostaje bez zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 3

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×