Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
chati91

Chati91

4 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick adminachati91
2. Dokładny okres (dd/mm - dd/mm): 10.01.2017 - xx.01.2017
3. PowódSłaba łączność z internetem.
4. Inne informacjeNiestety od dwóch dni z powodu pogody mam kiepski dostęp do internetu. Mimo usilnych prób wejścia InGame, kończę na pingu powyżej 300, co się wiąże z pokazem slajdów podczas gry. Nie jestem w stanie określić, przez jaki czas to potrwa - dla mnie także jest to niewygodne, tym bardziej ciężko załatwić jakąkolwiek sprawę za pomocą choćby przeglądarki, jeśli co chwila na kilkanaście sekund/kilka minut zanika internet. Jeśli nie ustanie to w ciągu następnych dni, zrobię porządek w Komputroniku, z którym od dziesięciu lat jestem na umowie. Gdy tylko będzie taka możliwość, wejdę do gry nawet na pół godziny, ale obecnie z powodu takiej, a nie innej sytuacji, chcę powiadomić, że moja obecność może tymczasowo zaniknąć, czy też się zminimalizować. Z góry dziękuję za wyrozumiałość. :)

Edytowane przez chati91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Zaczerpnij z kafejki internetowej dwa wiadra internetu na wynos :)  

Pogoda jaka jest każdy widzi, a pewnie masz radiówkę, więc tak to wygląda.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

Zaczerpnij z kafejki internetowej dwa wiadra internetu na wynos :)

Pogoda jaka jest każdy widzi, a pewnie masz radiówkę, więc tak to wygląda.  

Wiesz, mieszkając na wsi mogę co najwyżej zaczerpnąć, za przeproszeniem "gnoju z chlewa". :D 

Tak, internet radiówka. Co nie zmienia faktu, że choćby za rozpierdzielony dostęp do niego trzeba płacić. Gdyby w ogóle nie działał, to chociaż byś sobie nadziei nie robił i nastąpił zwrot kwoty, a ten tak zamula, że w najważniejszych momentach się rozłącza. Jeszcze lepsze jest to, że jak od dziesięciu lat mam podpisaną umowę z tą firmą, to nigdy problem się nie pojawiał z powodu warunków pogodowych. Całym napędem, olewającym klienta przez operatora jest fakt opłacenia półrocznych/rocznych sum za korzystanie - taki cymbał ma już pewność, że przez następne miesiące użytkownik nie zrezygnuje z firmy dostarczającej internet. Zawsze jednak, gdy się już kończy ważność opłat, prędkość internetu jest nawet szybsza niż powinna być. Po takim upływie czasu byłem w stanie to dokładnie przeanalizować i zauważyć różnice pomiędzy bieżącymi wpłatami, a nadpłatami. Gdyby nie sytuacja, w której się obecnie znajduję, nawet bym nie czekał na zakończenie ważności umowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W małych miasteczkach i wioskach tak bywa, że pojawia się jeden dostawca internetu i staje monopolistą dyktującym warunki.  

No nic - powodzenia i wracaj na służbę jak dasz radę ogarnąć ping :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Mieszkasz w woj.Świętokrzyskim, na wsi może się okazać że mieszkamy w jednej miejscowości :o ale u nas jest światłowód i każdy się łączy z nimi, gdyż u nich najniższa prędkość to 25mb/s :D

 

Wracaj szybko, bo nie mam kogo karać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×