Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Cycu :)

Wywiad z DoLoT

5 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

                                                            Wywiad

 

Siema @DoLoT.


Przedstaw nam się. Powiedz nam jak masz na imię, ile masz lat i skąd jesteś?


Cześć. Mam na imię Kamil, mam XXX na sobie i jestem z Sokółki w województwie Podlaskim.


Czym się interesujesz? Co lubisz robić w wolnym czasie?


Interesuję się troszkę historią, geografią, II wojną światową i otaczającym nas światem. Lubię robić rożne rzeczy. Pobawić się kolorkami, pogrzebać przy samochodzie, poczytać ciekawe artykuły, zając czymś myśli, aby o niczym nie myśleć.


Jakiej muzyki słuchasz? Jakie filmy preferujesz? Może masz jakieś ulubione tytuły?


Ogólnie jestem wychowankiem muzyki ogólnie rozrywkowej - koniec lat 90-tych.  Wychownek Prodigy, bomfunk mc's i tym podobnych. Lecz ostatnimi czasy także lubię sobie posłuchać Vivaldi-ego.


Opowiedz coś o swoim miasteczku. Co warto tam zwiedzić i zobaczyć?


Moje miasteczko ogólnie liczy sobie około 20 tys. mieszkańców,  nadane prawa miejskie zostały około 1600 roku. Położone jest na obszarze Wzgórz Sokólskich, bardzo malowniczych. Mamy w Sokółce kilka obiektów, które warto odwiedzić tj.:
-Kościół  św. Antoniego Padewskiego(ok. 1848, rozbudowany 1901-1904),
-prawosławna cerkiew pw. św. Aleksandra Newskiego z lat 1850-1853,
-granitowa płaskorzeźba – Alegoria Nauki z 1933 roku znajdująca się na elewacji frontowej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Sokółce > mojej dawnej szkoły,
-murowana kapliczka przy zbiegu ul. Grodzieńskiej i Kresowej w Sokółce z 1906 roku,
-przedwojenne kamienice wzdłuż ulic Białostockiej i Grodzieńskiej oraz drewniana plebania -prawosławna na rogu ulic Józefa Piłsudskiego i ks. Piotra Ściegiennego z 1880 roku.


Opowiedz coś o swojej pracy. W jakim charakterze pracujesz i czy odpowiada Ci twoja praca?