Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Gexo

Małe pytanie

4 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, wczoraj dostałem bana, zrobiono mi ss'y, z ogromną chęcią bym je wstawił gdyby nie fakt, że po prostu tych zdjęć nigdzie nie mam, taki problem mnie prześladuję od kiedy mam nowy komputer, nie wiem może to przez system mam Viste, chciałem się dowiedzieć czy w jakiś inny sposób mogę to wyjaśnić, bo serwer na prawdę mi się podoba, dla ścisłości jestem w 2 technikum, a w cs'a gram od 2 podstawówki, nigdy nie kupowałem steama, bo zawsze grałem tylko dla rozrywki i nigdy dłużej niż 2h pod rząd nie grałem. Nie wiem czy da się to jakoś zrobić, ale proszę o odpowiedź chociaż, bo takiej zajawki jak na tym serwerze to nie miałem nigdy. Co można zauważyć zawsze gram z famasem, gram praktycznie tylko z tą bronią i to już od 2-3 lat, nie będę kłamał, bo mam ją opcykaną do perfekcji niemalże. A co do admina to z całym szacunkiem powinien najpierw na spekcie posiedzieć i się dokładniej przyjrzeć jak gracz gra, a nie od razu robić ss'y, domyślam się, że zazwyczaj zamiast siedzieć i obserwować faktycznie lepiej po prostu zrobić te zdjęcia, jeśli gracz nie czituje to po prostu je wstawi, ale u mnie na prawdę się nie zapisały. Proszę chociaż o odpowiedź, bo jeśli jest jakakolwiek możliwość wytłumaczenia tego to na pewno to zrobię, serwer jest na prawdę ogarnięty i grają tam spoko ludzie, chciałbym po prostu móc tam grać jeszcze. Nigdy nie czitowałem, bo na prawdę nie było mi to potrzebne, nie wywyższam się, ale na prawdę umiem grać. Proszę o odpowiedź chociaż.    Pozdrawiam                            

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach