Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Sokson

Planowanie głowicy bmw e36 v8 Mpakiet

10 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Elo elo mam pytanie możne ktoś robił planowanie głowicy w takim modelu Bmw czy panewki i korbowód nie ma zbyt silnego wykorbienia ? nie urwie wału przy takim typie tuningu. proszę o rade 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy znajdziesz tu odpowiedź. W silnikach trochę jestem zielony. Lepiej się spytaj tam gdzie takie usługi wykonują, więcej się dowiesz. A co chcesz powiększyc ilość koni w swojej maszynie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałem się dowiedzieć czy mi korbowodu nie upierdzieli :P  

Edytowane przez ~Mr.Blue~

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brat kiedyś kupił Vectrę A 2.0 115 koni, ładna z wyglądu, jednak po miesiącu użytkowania panewki się rozpierdoliły i silnik do wymiany. Niestety tu nikt nie jest w stanie tu pomóc nawet ja co już trochę kumam. Z tego co czytam to planowanie głowicy stosują podczas wymiany uszczelki z pod głowicy, hmmm nie wystarczy po prostu wymienić tę uszcelkę, bez pierdolenia. Jeszcze takiej operacji nie wykonałem w sumie. Tego roku planuję przy swoim Vencie zrobić konserwację i podmalować maskę i dach (bezbarwny się sypie) we własnym zakresie do silnika nie zaglądam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

haha w sumie to nawet nie czekałem na pomoc jakiegoś fachowca to to forum z gry :D ale chciałem zobaczyć czy jest ktoś takiego typu jak JA czyli tuningi mechanizacja rolnictwo itp :D ale widzę że chyba nikogo nie znajdę takiego :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach