Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

11 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Wywiad przeprowadziła : @PotworeK.:3

Wywiadu udzielił : @Zaki

 

Heeej. Na początek przedstaw nam się. Jak masz na imię, ile masz lat, gdzie mieszkasz i czym się zajmujesz na co dzień.

Hej :) Moje imię od urodzenia to Marcin, średnie bo średnie, ale jakieś tam jest, lepsze takie niż żadne :P Pochodzę z woj. łódzkiego (skąd dokładnie to się boję przyznać :P ), na co dzień pracuję i studiuję... od 5 lat trenuję judo, gram na gitarze i klawiszach i staram się dziennie wyrabiać 50 km kolarką :P Patrzcie no, jakie to moje życie ciekawe, a zarazem takie ubogie :)

 

Jaki z Ciebie obrotny mężczyzna, nie dojść, że pracuje to jeszcze studiuje. Powiedz co studiujesz?

Jak się chce mieć samochód, motur i piniążki na swoje potrzeby, przy czym nie mieć wyrzutów sumienia, że ciągnie się od rodziców - to trzeba sobie pracować :) Studiuję Automatykę i Robotykę, choć coraz mniej mi się podoba :)

 

Dlaczego? Prawdę mówiąc mało mi ta nazwa mówi. Opowiedz co dokładnie tam studiujesz na tym kierunku.

Nic ciekawego... tzn. wydawało się to bardzo ciekawe, lecz niestety skupiają się tam przede wszystkim na mechanice i matematyce... Liczenie całek w pamięci itp.. Co staje się troszkę irytujące, bo człowiek spodziewałby się czegoś ciekawszego, prawda? :) Ogólnie rzecz biorąc zajmujemy się robieniem...robotów, jak sama nazwa wskazuje. Stworzyłem samochodzik, który jedzie tam gdzie świeci światlo, jeśli je zgasisz, a zapalisz gdzie indziej, to on wycofa i znów pojedzie do źródła światła.. taki przykład... nauka języka CC, programowanie robotów, dysków itp. :) Ogólnie rzecz biorąc... rzecz ciekawa, ale w praktyce wykorzystuje się jedynie matematykę fizykę i mechanikę (dział fizyki)... jak wspomniałem - na dłuższą metę jest to nudne