Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

Regulamin rozgrywek - Liga cs-kopytko.pl

Brak odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin 

MINI LIGA cs-kopytko.pl

 Zasady
1. Mini ligę CSK tworzy pula graczy bez stałego podziału na drużyny;
2. Każdy uczestnik ligi otrzymuje indywidualną punktację: 2 pkt za wygraną, 1 pkt za uczestnictwo, -1 pkt za nie stawienie się na umówione spotkanie;
3. Terminy meczy ustalamy w tym dziale minimum 3 dni wcześniej. Uczestnicy ligi deklarują dostępność na dany termin, decydując czy chcą wziąć udział;
4. Dzień przed ustalonym meczem losujemy drużyny: 5 vs. 5, 4 vs. 4, 3 vs. 3 - w zależności od ilości zgłoszeń. Gracze ponad stan zostają rezerwowymi. W przypadku dużej ilości zgłoszeń istnieje możliwość wyznaczenia dodatkowego meczu;
5. Pierwszeństwo gry wyznacza kolejność wpisów pod ogłoszonym terminem;
6. W przypadku absencji wyznaczonych podstawowych graczy na ich miejsce awansują gracze rezerwowi;
7. Członkowie ligi muszą rozegrać co najmniej jedno spotkanie w miesiącu;
8. Jeżeli w spotkaniu uczestniczy zadeklarowany kapitan [C] zobowiązany jest on do prowadzenia meczu tj. obsługi serwera (np. zmiana mapy). W przypadku jego braku obowiązek ten spada na innych uczestników. Wszelkie informacje (rcon, informacje o serwerze) udzielają koordynatorzy ligi;
9. Aktywne bany na serwerach CSK dyskwalifikują z uczestnictwa w lidze.
 
Regulamin:
1. Kapitanowie [C] muszą posiadać konto STEAM z grą CS 1.6;
2. Nieprzestrzeganie regulaminu, jakiekolwiek wyzwiska podczas meczu bądź na forum zostają nagradzane banami. O wszystkich sytuacjach spornych decyduje H@ w porozumieniu z pozostałą ekipą;
3. Gra na jakichkolwiek wspomagaczach zakończy się dyskwalifikacją i  banem na sieci cs-kopytko.pl;
4. Zabronione jest używanie wszelkich skryptów (bh, norecoil, celowniki awp itd.);
5. Gramy tylko mapy ESL de_dust2 de_inferno de_train de_mirage de_tuscan de_nuke de_forge (opcjonalnie) - systemem 2+1 (dwie mapki + jedna ewentualnie rozstrzygająca) - MR12;
6. Na początku każdego meczu grana jest tzw. "nożówka" czyli gracze walczą ze sobą na noże po czym wygrana drużyna wybiera stronę po jakiej chce rozpocząć mecz (tj. ct/tt);
7. W celu potwierdzenia wyników spotkań wymagany jest screen z tabeli wyników z każdej rozegranej mapy. Zobowiązani są do tego kapitanowie lub uczestnicy spotkania w przypadku ich braku. Screeny należy wysłać na PW forum do koordynatorów ligi bezpośrednio po meczu;
8. Po zaakceptowaniu wyniku meczu zostaną rozdane punkty dla graczy uczestniczących;
9. Mapy na każde spotkanie wybierają koordynatorzy, zgodnie z propozycjami uczestników;
10. Terminy spotkań nie podlegają zmianie;
11. Aby zgłosić się do ligi należy wypełnić formularz w odpowiednim temacie;
12. Koordynatorami ligi jest administracja oraz osoby upoważnione w tematach turnieju - w razie pytań oraz wątpliwości proszę o kontakt;
13. H@ ma prawo w każdym momencie zmienić regulamin;
 
- Temat OFFTOPIC -
- ZAPISY do Ligi -
- TABELA wyników -

Dla osób które zajmą pierwsze trzy miejsca będą nagrody w postaci VIP-a na dany serwer (DD2,FFA,DM) zależne od gracza. 

1. VIP - 30dni
2. VIP - 20dni
3. VIP - 10dni

 
Upoważnione osoby / koordynatorzy ligi: @Petrus oraz ewentualne dodatkowe osoby wyznaczone w czasie rekrutacji.
 
Ewentualne wątpliwości wraz z demkiem/ss itp. proszę zgłaszać na PW do w/w osób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 4

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×