Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Zaki

Propozycja zmiany treści regulaminu

9 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Hej! Witam wszystkich serdecznie, tak - to znów ja się "czepiam".

Jednakże i tym razem idę Wam z pomocą. Otóż sam kiedyś miałem sieć serwerów i również zajmowałem się rekrutacją na admina/moda itp.

 

W regulaminie napisałem, iż trzeba mieć min. 15 postwów na forum, aby składać podania o admina na danym serwerze.

Przez ten mały wpis miałem ogromny problem z :

1) Młodzikami, ktorzy przychodzili na forum, "nabijali" 15 postów w pół gdzodziny spamując gdzie popadnie i pisząc posty o treści "Tak, Nie, Mhm" byleby tylko spełnić moje wymagania.

2) Młodzikami, którzy nabijali posty, dostali admina i jakby to określić "tyle ich widziano" na forum. Dostawali to czego chcięli, a potem jak przyszła jakaś skarga czy demko do rozpisania - nie było z nimi kontaktu.

 

Moja propozycja, co by się nie rozpisywać, jest następująca - usuńmy fragment :

 

Podania na Admina można składać od 20 postów. Nie należy odkopywać i pisać w starych tematach. Piszemy jedynie sensowne wypowiedzi w tematach obecnie komentowanych.

 

Rozumiem, że 2 zdanie miało rozwiązać sprawę, lecz nie do końca się sprawdziło zarówno w Waszym jak i moim przypadku. Dlatego też proponuję analogiczne rozwiązanie jakie kiedyś wpadło mi do głowy ( analogiczne to zastosowania w mojej sieci).

Otóż, proponuję USUNĄĆ  pierwsze zdanie "Podania na Admina można składać od 20 postów", zamiast tego - napisać coś podobnego :

" Aby złożyć podanie o Admina, należy wykazać się zaangażowaniem i codzienną aktywnością na forum (słowo "codzienną" do przedyskutowania). Nie jest wymagana granica minimalna liczby napisanych postów, lecz osoba kandydująca musi  być rozpoznawalna, szanowana, a przede wszystkim musi poznać w stopniu dostatecznym/wystarczającym stałych bywalców forum, administrację i problemy z jakimi boryka się sieć, aby rozumieć zasady w niej panujące."

 

Tak wiem wiem, jest to zapewne naciągane - ale to jedynie szybki, napisany w 10 sekund przykład jak można "obejść" granicę minimalną napisanych postów. Pisząc w ten sposób - dacie sobie otwartą rękę jeśli chodzi o przyjmowanie nowych administratorów (nikt nie będzie miał pretensji, że "przecież napisałem 20 postów!!!"), a przede wszystkim pozbędziemy się zbędnego, bezsensownego SPAMU ludziów aspirujących na dane stanowisko.

 

Zapewne znów zbesztany zostanę... ale przemyślcie to :) Jedna mała zmiana, a sprawi, że nie będzie można się przyczepić co do Waszej opinii na temat aktywności danego użytkownika na forum... a do tego w szybki sposób pozbędziecie się napalonych ludzików co naspamują 20 postów, poczekają tydzień i już lecą z podaniem nie znając połowy forumowiczów i administracji :)

 

Pozdrawiam Serdecznie!

 

Edytowane przez Zaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na chwilę odejdę od tematu ... lubię Ciebie czytać ;) Wszystko starannie napisane, z pełnym zaangażowaniem, bez błędów itd itp Podoba mi się to bardzo ;)

 

Co do samego tematu, to myślę, że to problem rozwiąże. Co prawda może to zadziałać i w drugą stronę ... dany dzieciak będzie spamił w (DOSŁOWNIE) każdym dziale, by stała się sytuacja, że przewijamy sobie działy, gdzie jest obok działu nick i avatar osoby która napisała "najświeższy" post i będzie taki spam od góry do dołu (na przykładzie) Kopytkus1, Kopytkus1 itd itp wszędzie ten człek będzie! :P Wtedy to nikt mu nie odmówi, że nikt go ... "nie poznał" ... "nie zauważył" jego działalności co nie? ;) Teraz szukam dziury w całym, ale co właśnie będą robić takie dzieci? A no właśnie, będą robić dokładnie to samo i prędzej czy później czy to im zajmie kilka godzin, czy też kilka miesięcy ... to do podobnych wniosków dojdą i to będą realizować.

 

Powiem tak ... nie ma idealnej chyba formuły (bez podtekstów itd) opracowanej która by każdego w 100% zadowoliła, ale moim zdaniem propozycję tutaj kolegi warto wcielić do regulaminu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie, powinien być jakiś minimum postów, conajmniej 50, bo widzisz, jak jakiś gracz będzie chciał być adminem, to wbije na forum, zarejestruje się i od razu napisze podanie i przez takich ludzi administracja będzie miała przepraszam że tak po wiem "zawracaną dupę" Przypuśćmy, " od wczoraj gram na waszym serwerze Dm + Bf2, spodobał mi się bardzo i chciałbym zostać adminem, wiem że niektórych kryteriów nie spełniam, ale wszystko nadrobię", no boże bożenko... Jak zostanie zniesiona liczba postów do napisania to zrobi sie tutaj "burdel"... Każdy kto będzie chciał napisać podania, to napisze, nikt mu tego nie zabroni, a narobi tylko więcej roboty dla administracji...

Edytowane przez ForeverMore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na chwilę odejdę od tematu ... lubię Ciebie czytać ;) Wszystko starannie napisane, z pełnym zaangażowaniem, bez błędów itd itp Podoba mi się to bardzo ;)

 

Co do samego tematu, to myślę, że to problem rozwiąże. Co prawda może to zadziałać i w drugą stronę ... dany dzieciak będzie spamił w (DOSŁOWNIE) każdym dziale, by stała się sytuacja, że przewijamy sobie działy, gdzie jest obok działu nick i avatar osoby która napisała "najświeższy" post i będzie taki spam od góry do dołu (na przykładzie) Kopytkus1, Kopytkus1 itd itp wszędzie ten człek będzie! :P Wtedy to nikt mu nie odmówi, że nikt go ... "nie poznał" ... "nie zauważył" jego działalności co nie? ;) Teraz szukam dziury w całym, ale co właśnie będą robić takie dzieci? A no właśnie, będą robić dokładnie to samo i prędzej czy później czy to im zajmie kilka godzin, czy też kilka miesięcy ... to do podobnych wniosków dojdą i to będą realizować.

 

Powiem tak ... nie ma idealnej chyba formuły (bez podtekstów itd) opracowanej która by każdego w 100% zadowoliła, ale moim zdaniem propozycję tutaj kolegi warto wcielić do regulaminu ;)

 

Dziękuje bardzo :) Zacz no miłe słowa dla mej osoby są :) Staram się żeby to jakoś wyglądało, choć oczywiście piszę na luzie, więc forma też zieje niedoskonałością :)

 

Wracając do tematu - wątpię aby tak było jak piszesz. Przecież będzie ograniczenie co do czasu bycia zarejestrowanym! Ludziom nie będzie się opłacało spamować skoro nie ma min. liczby postów, a i tak będą musięli czekać ponad tydzień żeby podanie napisać :)

 

 

Według mnie, powinien być jakiś minimum postów, conajmniej 50, bo widzisz, jak jakiś gracz będzie chciał być adminem, to wbije na forum, zarejestruje się i od razu napisze podanie i przez takich ludzi administracja będzie miała przepraszam że tak po wiem "zawracaną dupę" Przypuśćmy, " od wczoraj gram na waszym serwerze Dm + Bf2, spodobał mi się bardzo i chciałbym zostać adminem, wiem że niektórych kryteriów nie spełniam, ale wszystko nadrobię", no boże bożenko... Jak zostanie zniesiona liczba postów do napisania to zrobi sie tutaj "burdel"... Każdy kto będzie chciał napisać podania, to napisze, nikt mu tego nie zabroni, a narobi tylko więcej roboty dla administracji...

 

Rozumiem co masz na myśli, lecz bardzo bardzo się mylisz. Wiesz dlaczego? Bo zapomniałeś o kolejnym obowiązkowym punkcie - byciu zarejestrowanym na forum przez min. tydzień (co moim zdaniem powinno się wydłużyć, ale w to już nie wnikam). Ludzie nie będą mogli napisać tego podania jak tylko się zarejestrują, bo przez tydzień będzie musiał się udzielać - inaczej nie ma prawa pisać podania.

 

 

Naprawdę, kiedyś udało mi się to znakomicie i nie było już więcej problemów z nadgorliwymi, 1-dniowymi "adminami" na pokaz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem co masz na myśli, lecz bardzo bardzo się mylisz. Wiesz dlaczego? Bo zapomniałeś o kolejnym obowiązkowym punkcie - byciu zarejestrowanym na forum przez min. tydzień (co moim zdaniem powinno się wydłużyć, ale w to już nie wnikam). Ludzie nie będą mogli napisać tego podania jak tylko się zarejestrują, bo przez tydzień będzie musiał się udzielać - inaczej nie ma prawa pisać podania.

 

Ja też coś może napiszę na ten temat, bo gdy zacząłem czytać ten temat zaciekawił mnie. 

Po 1. Temat bardzo dobry i myślę, że powinien on być dobrze przeanalizowany.

Po 2. Tak jak wyżej napisałeś, że podanie na admina będą mogli napisać tylko użytkownicy, którzy ,mają minimum 10 dni konto,lecz zobacz teraz Jest minimum 20 postów i osoby mogą dopiero napisać gdy już będą mieli te posty. Zauważ to, że gdy usuniemy ten limit to użytkownik który będzie się starał o admina i nie będzie mu zależało na niczym innym to nawet nie przeczyta regulaminu tylko wejdzie i napisze i nikt mu tego nie zabroni bo nie będzie już blokady. A tak to musi napisać te posty i jak nie będzie zależało to odpuści bo się nie będzie chciało. A gdy ktoś pisze to znaczy, że na prawdę polubił te serwerownie.

To jest moje tylko i wyłącznie moje zdanie nie musicie się z nim zgadzać  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

To jak są takie problemy, (mianowicie czas i limit postów nawet jak się ustawi na 150 postów i miesiąc to też źle będzie) to proponuje takie rozwiązanie.

 

Zablokujmy możliwość pisania podań i będzie odblokowana ta możliwość tylko dla osoby, która skontaktuje się na PW, GG, NK, Fb, Łoki toki ... nieważne, w każdym razie ma się skontaktować z kimś wyższym rangą (mam na myśli takiego Petrusa :P ale gdyby rozwiązanie wcielone zostało, to proponuje przedsięwziąć więcej osób do tego, tyle osób ile jest serwerów) i ta osoba po obejrzeniu konta, GameTracker'a zatwierdzi, bądź nie zatwierdzi kandydatury.

 

Jeżeli chodzi o liczbę osób, to raczej logiczne, że sam Petrus nie będzie tego ogarniał, bo będzie miał z 3x więcej pracy niż normalnie ma. Wyznaczy tyle osób ile jest serwerów i każda osoba będzie odpowiedzialna, za dany serwer np:

 

007 - dd2

PozdroDlaElity - COD

Nevertrust - Dm+BF2

Madara - TP

Trzeci - GG

...ktoś tam :P - GO

 

To powyżej to tylko taki przykład. Oczywiście nadzór, jak i mniej więcej informacje na temat podejmowanych działań przez te osoby (kogo przyjmują by mogły napisać podanie, a kogo odrzucają) będzie miał Petrusik, lecz nie przemyślałem w moim pomyśle tego, jak będzie zdobywał od tych osób informacje komu zezwolili, komu zabronili i dlaczego, za co przepraszam.

 

Myślę, że problem byłby rozwiązany, pytanie tylko ... czy znajdzie się tyle osób, chętnych do takiego działania itd itp

 

Pomysł od tak mnie natchnął, więc spodziewam się wszystkiego (albo wyśmiania mnie od absurdu, albo wręcz przeciwnie przyznania, że dosyć ciekawy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

W regulaminie napisałem, iż trzeba mieć min. 15 postwów na forum, aby składać podania o admina na danym serwerze. Przez ten mały wpis miałem ogromny problem z :

 

Ja takiego problemu nie widzę. W regulaminie jest napisane, że należy pisać sensowne posty (na to jest min. 7 dni). Jeżeli ktoś bezsensownie spamuje to może liczyć jedynie na warna, a nie admina.

Jeżeli ktoś już ma admina i jak to stwierdziłeś tyle go widziano na forum to nie wiem co o tym sądzić. Nie wiem na jakim forum się wzorujesz, ale tutaj takich osób nie ma. Wszyscy nieaktywni admini są usuwani.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autor tegoż przez Was omawianego punktu regulaminu wiedział co pisze. Jeśli chodzi o moje zdanie na ten temat to powiem krótko: Powinno zostać tak jak jest. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko luźna propozycja oparta na moich własnych doświadczeniach :) Zajmuję się trochę prawem i jego formułowaniem, dlatego też zauważyłem mały "defekt" w tym zdaniu. No nic, skoro ta propozycja równiez jest do dupy, to ja już więcej głowy nie zawracam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warunkiem dostania admina oprócz gry na serwerze jest również uczestnictwo w życiu forum. Jeżeli ktoś spamuje i mówiąc w skrócie nie obchodzi go sensowne wypowiadanie się, to widać to od razu. Taka osoba z pewnością nie otrzyma admina.

W regulaminie są dwa punkty odnośnie minimalnego stażu na forum oraz ilości postów - tak, jednakże jest to czas na sensowne wypowiedzi oraz zapoznanie się z forum. Pragnę zauważyć, że zazwyczaj podania zatwierdzane są i tak przy osobach, które znacznie przekraczają wspomniane wymogi. Są to tylko arbitralne granice, jako całkowite minimum, a najlepiej przed złożeniem podania być z nami jak najdłużej.

 

Jeżeli ktoś nie widzi tego punktu, nie potrafi wywnioskować tego z forum lub nie czyta ze zrozumieniem to raczej średnio nadaje się na stanowisko admina już na starcie. Zniesienie tego punktu w regulaminie spowoduje jedynie to, że obce osoby zaraz po zarejestrowaniu będą pisały podania bez zastanowienia.

 

Propozycja odrzucona!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×