Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

Regulamin oficjalnych turniejów cs-kopytko.pl X vs. X

Brak odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

OGÓLNY REGULAMIN TURNIEJÓW

Niektóre punkty mogą ulec zmianie w zależności od ustaleń. Organizator musi o wprowadzonych zmianach poinformować w tematach dotyczących turnieju.

 

1. Każdy członek drużyny musi posiadać konto STEAM, wraz z grą której turniej dotyczy.
2. Drabinka (dokładnie terminy wszystkich spotkań, od fazy grupowej do
finału) zostanie rozpisana przez sędziów po zakończeniu fazy zapisów.

3. Drużyny mają czas ustalony przez sędziego, aby rozegrać mecz - jest to konkretna data i godzina. Kapitanowie drużyn w porozumieniu ze sobą mogą rozegrać mecz wcześniej. Ostateczne wyniki należy podać w dziale z wynikami spotkań do końca ustalonego dnia spotkania (0:00)
W przypadku zdarzeń losowych jednorazowo podczas trwania turnieju drużyna może poprosić o ustalenie innej daty spotkania. W takim przypadku zostanie ustalona nieodwołalna i ostateczna data spotkania w porozumieniu z kapitanami obu teamów. Informacja o nieobecności musi zostać napisana w temacie turnieju minimalnie 2h przed planowanym rozpoczęciem spotkania.

4. Gra na jakichkolwiek wspomagaczach zakończy się dyskwalifikacją i dożywotnim banem na sieci cs-kopytko.pl.
5. Gramy tylko mapy ESL de_dust2 de_inferno de_train de_mirage de_tuscan de_nuke - systemem 2+1 (dwie mapki + jedna ewentualnie rozstrzygająca) - MR12

6. Na początku każdego meczu grana jest tzw. "nożówka" czyli gracze walczą ze sobą na noże po czym wygrana drużyna wybiera stronę po jakiej chce rozpocząć mecz (tj. ct/tt)

7. W początkowej fazie turnieju mapki są narzucane - w półfinałach i finale drużyny same wybiorą mapy.

8. Gramy 12 rund w jednej połówce po czym następuje zmiana drużyn. Jeśli któryś team osiągnie 13 wygranych rund zostaje zwycięzcą mapy.

9. Zabronione jest używanie wszelkich skryptów (bh, norecoil, celowniki awp itd.).

10. Organizator ma obowiązek ustalić minimalną liczbę drużyn.

11. Mapy są wybierane przez poszczególne drużyny bezpośrednio przed meczem (faza finałowa)
12. Każda osoba uczestnicząca w turnieju ma obowiązek nagrywania demka swojej gry
podczas rozgrywanego meczu - w razie jakichkolwiek wątpliwości należy
demko udostępnić publicznie, w celu weryfikacji.

13. Koordynatorami konkursu jest administracja oraz osoby upoważnione w tematach turnieju - w razie pytań oraz wątpliwości proszę o kontakt.
14. H@ ma prawo w każdym momencie zmienić regulamin.
15. Nieprzestrzeganie regulaminu, jakiekolwiek wyzwiska podczas meczu bądź
na forum zostają nagradzane banami. O wszystkich sytuacjach spornych
decyduje H@ w porozumieniu z pozostałą ekipą.

16. Kapitanowie drużyn mają obowiązek odpowiednio udokumentować wygraną np. screeny tabeli.

 

Dodatkowe informacje:

1. Kontakt kapitanów przez PW na forum oraz steam. Proszę o natychmiastową akceptację ewentualnych zaproszeń na steam, w celu ułatwienia komunikacji. W razie braku kontaktu z którymś z kapitanów konsekwencją może być walkower.

2. Ewentualne wątpliwości wraz z demkiem/ss itp. proszę zgłaszać w temacie offtopic turnieju!

 

Proszę sprawdzać regulamin przed spotkaniami, gdyż w każdej chwili może ulec zmianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×