Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Scheed

Spadochron!

24 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

    Chciałbym poruszyć temat spadochronów. Sprawa wygląda tak że gdy używamy spadochronu to np. jeśli mamy rakiety lub gordona czy inny perk którego używa się na "e", włącza się i spadochron i czego nie chcemy nasz perk/rakieta/dynamit. Proponowałbym aby zmienić klawisz zmiany włączenia perku na klawisz "c", natomiast włącznie rakiet/dynamitu na literę "x".

 

- Co wy o tym myślicie? 

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Scheed

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Sheed a szczególnie gdy  spadamy z wysokości to już trzeba użyć spadochronu i bach ze spadochronem załancza ci się coś jeszcze to trochę wręcz denerwujące . Proponował bym aby użycie spadochronu było na klawisz "E"  a urzycie perku pod klawiszem "C" :D

Edytowane przez PozdroDlaElity

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Jestem za tym żeby rozdzielić użycie spadochronu i perka tak jak pisze w poście Dark .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu Można klawisz zbindować jak MADRA napisał 

Pisałem to już wiele razy ale spadochron nie działa tak jak musi np. na DM spadochron odrazu sie aktywuje i odrazu lecimy a na COD ten spadochron nie lapie tylko zabija jak ktoś nie wie o co chodzi to niech porówna se Spadochrony COD a DM ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up spadochrony są te same, to raczej wina tego, że najpierw aktywuje Ci np. rakietę.

@topic

Proponuję tak:

E - spadochron

C- użycie itemu (ogólnie)

X - sama rakieta

Z - sama mina

 

Najlepiej będzie to zbindować automatycznie dla wszystkich graczy. Można oczywiście zostawić osobno jak już ktoś wspomniał do bindowania, jednak myślę, że mniej ogarnięci gracze nie będą wiedzieć o co chodzi i jak zbindować, aby móc używać przedmiotu.

 

ps. Zrobię to najwcześniej jutro, więc póki co proszę się wypowiadać. Dodałem na chwilę obecną na próbę zbindowane używanie itemu uzyj_item. Proszę testować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@@Petrus,  Klawisze Z,X,L Odpadają nie każdy ale ktoś ma Bindy np. na sklep sprzedaj na te klawisze po mojemu powinna być komenda co po wpisaniu binduje nam klawisz np na rakiete ;D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy Gracz jest na tyle rozpoznany w temacie, aby umieć bindować samemu. Ponadto może ktoś chce wbić na próbe i na start musi już coś zmieniać? Wyjdzie. Musi to być jakoś ustawione przez serwer, ale też nie można zmieniać nic w cfg Gracza, gdyż nie wszyscy na to pozytywnie patrzą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było dużo problemu z modyfikacją kodu, ale.. się udało ;)

 

Jako iż nie mogło zostać tak jak jest, gdyż pewnie 50% ekwipunku dostawanego z klasą/itemem się marnowało lub też ograniczało użycie spadochronu.

Początkowo chciałem zostawić spadochron na E, a zmienić klawisze aktywacji itemu, rakiety oraz miny. Kolidowało to niestety z pewnymi funkcjami i ostatecznie ogólne użycie itemów musiało pozostać pod E. Dlatego też  należało zmienić klawisz aktywacji spadochronu.

 

Obecnie zostało to zmodyfikowane w ten sposób:

 

- Klawisz C - spadochron. Jest to bind, ale nie trzeba nic wpisywać. Binduje się automatycznie.

- Klawisz E - tak jak do tej pory, jest to ogólne użycie itemu.

 

Nowe bindy:

- uzyj_rakiete - aktywuje same rakiety

- uzyj_mine - aktywuje same miny

- uzyj_item - bind dodatkowy, gdyby komuś nie pasował klawisz E.

Powyższe bindy nie są wymuszane na żaden z klawiszy, należy je samemu przydzielić do wybranego.

 

Dedalem również nową komendę /komendy. Postaram się tam jak najszybciej opisać wszystkie użyteczne komendy na cod oraz bindy.

 

Jeżeli są jakieś problemy ze zmianami to proszę pisać, temat jeszcze zostawiam otwarty!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

ta zmiana nic nie poprawila a jeszcze pogorszyla i przez to traci sie zycie. Moim zdaniem powinno wrocic tak jak bylo czyli spadochron na "e". Nie potrzebne zamieszanie z ta zmiana. Tyle z mojej strony 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikomu nie dogodzi. Lepiej się mylić przez kilka razy, czy na dłuższą metę przy każdym skoku tracić rakiety i miny? ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się myli bo ciągle trzeba szukać tego "c" a tak to "e" było pod ręką :-) a dało by się coś zrobić aby u mnie było tak jak wcześniej, czyli czy ja sam mógłbym coś z tym zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo. Możesz dodatkowo zbindować sobie spadochron na inny klawisz, ale jak dasz pod E, to wtedy nie będziesz mógł używać itemów tym przyciskiem.

+parachute

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaczy Petrus ja sobie zbindowalem na e spadochron, ale po chwili na klawisz c dalem bind uzyj_item i działa :)

 

Można tez na klawisz "c" dać bid "+use" i będą tam rakiety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale wszystkiego pod E już nie wpakujesz, jak dawniej.

 

ps. Nie będzie Ci to działać po zmianie mapy xD! Możesz sobie dać użycie itemu na X lub Z, bo na C Ci nie będzie działać ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest domyślnie, możesz to ustawić gdzie chcesz;p. Chodziło mi, że nie będzie Ci działać użycie itemu na C.

 

@edit 11.08.14

Mam nadzieję, że zmiany nie okażą się uciążliwe. Wszystko jest robione dla dobra graczy i z myślą o nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×