Skocz do zawartości

cs-kopytko.pl - Sieć serwerów Counter Strike - serwery cs używa ciasteczek, a korzystając z serwisu zgadzasz się na ich zapisywanie. Więcej info - Polityka Prywatności.    Akceptuję ciasteczka

Zdjęcie

Hawk



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 AwanaS

AwanaS
  • Użytkownik
  • Reputacja: 0
  • 19 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 00:18

Akcja dziala sie minute temu grałem na serwerze cod mod z Sasem i Hawk'iek.Hawk sie wkurzał cały czas bo nie mógł mnie zabić więc pisał że mam "klatki".Napisałem mu ze cytat "Kurwa nic nie mam" i dostałem kika za obraze...Logika.Nauczcie sie przegrywać.



Informacja
Uwaga!
Klikając raz dziennie w reklamy
wspomagasz Naszą sieć !

#2 Darek

Darek

    Narf!

  • Junior Admin
  • Opiekun [DM+BF2], UB Support, VIP
  • Reputacja: 1825
  • 5092 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 00:20

Dostosuj się do wzoru i pokaż jakieś dowody.



#3 Hawk

Hawk
  • Użytkownik
  • Reputacja: 316
  • 809 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 01:03

Witam,
 
Po pierwsze, brak wzoru.
Po drugie, przedstawiłeś, to w ogóle inaczej.
 
Po trzecie, mam wycinek z konsoli(tekstowy cały i kawałek obrazkowy) z naszej 'konwersacji'.(oczywiście wyciąłem kille itp.)
 
 
`Hawk :   kultura
 
`Hawk :   awans ogarnij klatki..
 
 AwanaS :  jakie kaltki?
 
`Hawk :  co?
 
 AwanaS :  mowisz zebym klatki ogarna
 
 AwanaS :  o chuj ci chodzi?
 
 
`Hawk :   kultura
 
`Hawk :  bo sie nie da w ciebie trafic
 
 AwanaS :  normalnie jest przeciez...
 
`Hawk :  ogarnij klatki, matko..
 
 AwanaS :  kurwa nic nie mam
 
 AwanaS :  wcale sie nie da trafic 
 
 Kick:Wyzwiska/Obraza
 
10559078_277763192411669_665741042_n.jpg
 
Pozdrawiam ;)
 
Edit: Może trochę przesadziłem, bo mogłem wyjaśnić dla gracza o co chodzi z klatkami, ale już nie miałem sił do tego, a on sam powinien się w tym orientować, wydaje mi się, że myślał, że oskarżam go o czity. Dodatkowo ping mu skakał tak, że czasem w ogóle go nie było :)
Edit2: Zastrzegam, że ostrzegałem w sprawie kultury już wcześniej graczy...

Użytkownik Hawk edytował ten post 28 lipiec 2014 - 01:11

b_560x95.png

 

 


#4 Gram jak bot

Gram jak bot
  • Użytkownik
  • Reputacja: 45
  • 262 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 02:14

powód kicka słuszny bo nie potrzebnie tam przeklinał. rozmiem jak by Cie zbanował na dzień lub dwa... Ale KICK i odrazu skarga?
nudzi Ci się zimuś?

 

Pozatym admin nie ma obowiązku tłumaczyć co to znaczy "klatkować"

 

Skarga jeszcze bez dowodów... wstyd

 

^^



#5 dziadzia

dziadzia
  • Użytkownik
  • Reputacja: 34
  • 223 postów
  • Nick w grze:dziadzia [t]
  • Skąd:L-k

Napisano 28 lipiec 2014 - 07:00

Skarga bepodstawna, admin ma takie prawo dać kicka za ping, klatki no i kulturę.



#6 Doon

Doon
  • Użytkownik
  • Reputacja: 15
  • 126 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 09:45

Wszyscy wiemy ze sie zdenerwowałeś na Hawka, ale to calkiem spoko admin i kicka dal ci słusznie, tylko powód powinien być Kultura/Słowa! :).

#7 WestCoast Customs

WestCoast Customs

    Czas na zabawę

  • VIP
  • Reputacja: 527
  • 2989 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 10:07

Skarga bezpodstawna.

Temat do zamknięcia.


wcc-logo.png


#8 Funt0m.

Funt0m.
  • Użytkownik
  • Reputacja: 3
  • 74 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 11:54

Brak wzoru + admin może wywalić gracza jeśli ma lagi ( klatki) :) 

Tyle. 

Do zamknięcia.


615d464c.png
b_560x95.png

 

Możesz mnie spotkać na de_dust2

Funt0m.

 


#9 AwanaS

AwanaS
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • Reputacja: 0
  • 19 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 13:11

Hawk powiedz mi jedną rzecz. Gdzie cie obraziłem??



powód kicka słuszny bo nie potrzebnie tam przeklinał. rozmiem jak by Cie zbanował na dzień lub dwa... Ale KICK i odrazu skarga?
nudzi Ci się zimuś?

 

Pozatym admin nie ma obowiązku tłumaczyć co to znaczy "klatkować"

 

Skarga jeszcze bez dowodów... wstyd

 

^^

Dostajesz kika tracisz perk ....Tłumaczyć trzeba?



#10 WestCoast Customs

WestCoast Customs

    Czas na zabawę

  • VIP
  • Reputacja: 527
  • 2989 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 14:00

Straszne... Straciłeś perk! Weź line, taboret i wiesz co zrób.

A tak na serio wyjdź na dwór ziomuś i się nie stresuj xD ;)

wcc-logo.png


#11 Hawk

Hawk
  • Użytkownik
  • Reputacja: 316
  • 809 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 16:30

Awanas, nie obraziłeś mnie nigdzie, ale na serwerze obowiązuje kultura, której nie umiałeś zachować. Dam Ci perk, nie płacz, mi to zwisa ;)

 

 

Doon, w menu admina jest wyzwiska/obraza, więc po co mam zmieniać?

 

 

Pozdrawiam, tyle, nie mam zamiaru się więcej tu wypowiadać :)


b_560x95.png

 

 


#12 Gram jak bot

Gram jak bot
  • Użytkownik
  • Reputacja: 45
  • 262 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 17:50

" Straciłem PERKA!!!! KU*WA moje życie teraz nie ma sensu!!!!"

Wybaczcie :D nie mogłem się powstrzymać xD



#13 Petrus

Petrus

    Administrator

  • Administrator
  • UB Support
  • Reputacja: 2011
  • 12205 postów

Napisano 28 lipiec 2014 - 18:30

Dobra, już nie przesadzajmy.

 

Obaj troszkę przegięli. Kontrolujcie się.


user_bar.png

podpis_petrus.gif