Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

Zmiany w sklepiku - przelewy/cennik

3 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

W tym temacie chciałbym przybliżyć nowości oraz zmiany w sklepiku.

Pewnie już to zauważyliście, ale na stępię informuję, że portfel na niektórych przeglądarkach w obecnej wersji może działać źle tj. wylogowywać Nas lub zmieniać wygląd formularza zakupu. Jeżeli takie coś wystąpi to proponuję użyć do operacji standardowego Explorera, bez dodatków.

 

Zacznijmy od kodów SMS. Jak pewnie już widzieliście są inne kody SMS. Numerki pozostały bez zmian, natomiast treść SMS ma postać "koddkopytko". Proszę uważnie wpisywać treści sms, tak aby się nie pomylić z rozpędu. Okresowo kody "ag pukawka" mogą wrócić na chwilkę, więc musicie uważnie kontrolować jaki wyświetli się w danej chwili rodzaj SMS.

 

Kolejną zmianą jest możliwość doładowania portfela za pomocą płatności online. Jeżeli masz konto internetowe w banku to bez problemu automatycznie możesz szybko doładować portfel. Oczywiście standardowa opcja wpłaty w banku/poczcie pozostaje bez zmian.

 

Zmienił się również cennik. Ceny usług pozostały bez zmian lub uległy obniżeniu, w przypadku SMS. Jeśli chodzi o doładowania z portfela jest dużo taniej. Do tej pory ceny portfelowe, a te płacone SMS nie miały odzwierciedlenia. Obecnie jeżeli usługa kosztuje np. 23 zł SMS to tyle samo zapłacimy za nią po doładowaniu portfela tym samym SMS.

 

Nowy cennik jest dostępny w poszczególnych zakładkach usług. Zapraszam do lektury.

Zostały dodane również pewnie zmiany w niektórych usługach jak np. VIP na serwerze DM+BF2.

 

Pozdrawiam & have fun!

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

Niezłe promocje widzę :) Lepsze niż w TESCO xD


Dobrze, że już niedługo Matki Boskiej Pieniężnej, to może i ten cały kopytkowy market odwiedze ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie działa panel użytkownika, po kliknięciu na link wyrzuca komunikat, że należy się zalogować. Korzystam z Google Chrome oraz FireFox.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie działa panel użytkownika, po kliknięciu na link wyrzuca komunikat, że należy się zalogować. Korzystam z Google Chrome oraz FireFox.

 

Czytaj:

 

Pewnie już to zauważyliście, ale na stępię informuję, że portfel na niektórych przeglądarkach w obecnej wersji może działać źle tj. wylogowywać Nas lub zmieniać wygląd formularza zakupu. Jeżeli takie coś wystąpi to proponuję użyć do operacji standardowego Explorera, bez dodatków.

Już wszystko jasne ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×