Skocz do zawartości

cs-kopytko.pl - Sieć serwerów Counter Strike - serwery cs używa ciasteczek, a korzystając z serwisu zgadzasz się na ich zapisywanie. Więcej info - Polityka Prywatności.    Akceptuję ciasteczka

Zdjęcie

Moto dla początkującego

• Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 franca

franca
  • Użytkownik
  • Reputacja: 39
  • 140 postów
  • Nick w grze:ale franca.
  • Imię:Ernest

Napisano 19 grudzień 2012 - 19:48

Witam, ponieważ jestem zielony w temacie motoryzacji chciałbym prosić o pomoc i kilka opinii w wyborze motoru dla początkującej osoby.
Mianowicie chciałbym nabyć swój egzemplarz za około 5 miesięcy, zaraz po rozpoczęciu sezonu. Mam bardzo małe doświadczenie z motorami, nigdy nie posiadałem własnego jednośladu, ale jeździć potrafię.

Przede wszystkim jako, że jestem osobą niepełnoletnia, jestem zmuszony jeździć na pojazdach do 50 cm3 pojemności silnika, na co pozwala karta motorowerowa; zdawanie prawa jazdy nie wchodzi w grę. Motor będzie mi służył do codziennej jazdy na niedługich odległościach. Interesują mnie tylko i wyłącznie motory z kategorii szosowe i planuje przeznaczyć na jego kupno nie więcej niż 5000 tysięcy złotych. W grę wchodzą motocykle używane.

Na razie natknąłem się na modele: Aprilla RS 50, Yamaha Aerox, Yamaha TZR i Yamaha Neos.

807b2e7b4de6cadb0ec24040a45346c7.jpg

Informacja
Uwaga!
Klikając raz dziennie w reklamy
wspomagasz Naszą sieć !

#2 Lost

Lost
  • Zbanowani
  • Reputacja: 16
  • 280 postów

Napisano 20 grudzień 2012 - 15:55

Yamaha Aerox... ;)
Posted Image

#3 arnold

arnold

CH*J

• Użytkownik
  • Reputacja: 115
  • 1586 postów

Napisano 21 grudzień 2012 - 22:41

Co ty jak jest zielony w to yamaha aerox odpada . Wiem bo zdawałem na niej karte motorowerową . Ja polecam simson sr 50 albo sr51 oba mam . A jak chcesz komuś zrobiuć nazłość to polecam WSK 125 dobry sprzęt nie zawodny :P . Ale jak co to jakiegoś skutera kup sobie ale nie chińczyka bo zaraz ci się zepsuje .

#4 truskaw

truskaw