Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

Prefixy w say Cod Stary

Brak odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Nad plugin_init dodajemy

 

new pCvarPrefixy;

 

np.

 

new bool:freezetime = true;
new pCvarPrefixy;

 

w plugin_init dodajemy

 

register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");

pCvarPrefixy	=	register_cvar("cod_prefix","1");

na końcu pluginu dodajemy

 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;

new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

new szPrefix[64]

switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){
	case 1:{
		formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
	}
	case 2:{
		formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",poziom_gracza[id]);
	}
	case 3:{
		formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]],poziom_gracza[id]);
	}
}

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
	add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
	add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
	add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
	add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
	add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}

set_msg_arg_string(2,szTmp2);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Wygląd ustawiamy za pomocą cvara cod_prefix (standardowo na 1)

 

1 - sam lvl

2 - sama klasa

3 - klasa + lvl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×