Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Grudii43

SKARGA NA BtL

17 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Tej BtL weź mi gościu ogarnij za co ty mi bana wstawiłeś ??

Za jakie screeny na forum skoro gram już od pół roku na codzie i nigdy bana za nic nie dostałem a ty mi tu nagle z czymś wyskakujesz ?? Ja żadnych screenów nie robiłem i nie wstawiałem po za tym nie raz byłem sprawdzany przez praktycznie większość adminów na codzie po za tym znają mnie tam wszyscy i nagle ban coś ci się chyba porąbało w głowie....

Ty jakiś nie ogarnięty jesteś admin albo nie wiem drażniło cięto że ci nie szło na codzie i padałeś jak dziecko??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to że grasz jakiś czas na serwerze nie zwalnia Cie z tego aby admin Cie sprawdził gdy podejrzewa Cie o oszustwo, grywałem z tym adminem i miałem przyjemność przyjrzeć się jego pracy na pewno miał jakieś podejrzenie to zrobił Ci ssy? wrzuć je!!! widocznie masz coś do ukrycia jeżeli w taki sposób się zachowujesz jak totalne male dziecko któremu zabrano zabawke...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź mnie nie rozśmieszaj...gdybym miał coś do ukrycia nie pisałbym skargi więc daruj sobie takie głupiutkie uwagi ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lepiej zajrzyj do wątku prośby o odbanowanie masz 30 minut od dodania przez admina bana po tym czasie nawet gdy wrzucisz ssy/demo czyste ub nie bedzie wiec się nie telep tylko zrób co trzeba i cisza, admina są po to aby sprawdzać graczy i banować oszustów BTL też jest człowiekiem a jak wiemy każdemu może przydarzyć się pomyłka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ss zrobiłem ci dobrą godzinę temu i jeżeli jesteś 'czysty' to byś je wrzucił -,-

 

edit//