Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

[COD STARY] Wymiana Itemami /zamien.

Brak odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Przerobiony kod z pluginu Wymiana Perkami. Ta wersja jest pod Starego CoD'a.

 

 

Na początku rejestrujemy komendy:

 

register_clcmd("say /wymien", "ZamienItem");
register_clcmd("say /zamien", "ZamienItem");

 

Dodajemy je oczywiście do plugin_init najlepiej pod komendami /klasa, /klasy itd, w say wpisujemy /wymien lub /zamien aby otworzyć menu wymiany itemami.

 

Pod:

new doswiadczenie_za_bombe;

 

 

Dodajemy:

 

new bool:dostal_przedmiot[33];

 

 

 

Na sam koniec *.sma CoD Moda dodajemy to:

 

public ZamienItem(id)
{
       new menu = menu_create("Zamien przedmiot", "ZamienPrzedmiot_Handle");
       new cb = menu_makecallback("ZamienItem_Callback");
       for(new i=0; i        {
               if(!is_user_connected(i))
                       continue;
               menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], _, _, cb);
       }
       menu_display(id, menu);
}

public ZamienPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
       if(item == MENU_EXIT)
       {
               menu_destroy(menu);
               return PLUGIN_CONTINUE;
       }
       new access, callback, data[64], info[64];
       menu_item_getinfo(menu, item, access, info, charsmax(info), data, charsmax(data), callback);
       new id2 = get_user_index(data);
       if(!is_user_connected(id2)){
               client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
               return PLUGIN_CONTINUE;
       }

       if(dostal_przedmiot[id2]){
               client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde.");
               return PLUGIN_CONTINUE;
       }

       if(dostal_przedmiot[id]){
               client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
               return PLUGIN_CONTINUE;
       }

       if(!informacje_przedmiotu_gracza[id2][0]){
               client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego itemu.");
               return PLUGIN_CONTINUE;
       }

       if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]){
               client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego itemu.");
               return PLUGIN_CONTINUE;
       }

       new nazwa_menu[128];
       formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie itemem %s z graczem %s", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],nazwa_gracza[id])
       new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien");

       menu_additem(menu2, "Tak", nazwa_gracza[id]);
       menu_additem(menu2, "Nie", nazwa_gracza[id]);

       menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
       menu_display(id2, menu2);
       return PLUGIN_CONTINUE;
}

public menu_wymien(id, menu, item)
{
       if(item == MENU_EXIT)
       {
               menu_destroy(menu);
               return PLUGIN_CONTINUE;
       }
       new access, callback, data[64];
       menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
       new id2 = get_user_index(data) 

       switch(item)
       {
               case 0: 
               { 
                       new perk_zmienny[4];
                       perk_zmienny[0] = informacje_przedmiotu_gracza[id2][0];
                       perk_zmienny[1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][0];
                       perk_zmienny[2] = informacje_przedmiotu_gracza[id2][1]
                       perk_zmienny[3] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1]

                       DajPrzedmiot(id, perk_zmienny[0]);
                       DajPrzedmiot(id2, perk_zmienny[1]);
                       informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = perk_zmienny[2];
                       informacje_przedmiotu_gracza[id2][1] = perk_zmienny[3];

                       dostal_przedmiot[id2] = true;
                       dostal_przedmiot[id] = true;

                       new nazwa_dajacego[64];
                       get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))

                       client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie itemem z %s.", data);
                       client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie itemem z %s.", nazwa_dajacego)
               }
               case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane itemu.")
               }
       return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ZamienItem_Callback(id, menu, item)
{
       new access, callback, data[64], info[64];
       menu_item_getinfo(menu, item, access, info, charsmax(info), data, charsmax(data), callback);
       new id2 = get_user_index(data);
       if(id2 == id || !klasa_gracza[id2] || !informacje_przedmiotu_gracza[id2][0])
               return ITEM_DISABLED;
       return ITEM_ENABLED;
}

 

 

 

To tyle, kompilujemy *.sma i jesteśmy hajtowi.

 

P.S.

 

Dodatkowym bonusem jest to, że widzimy za jaki item chcemy się wymienić ^^

 

 

źródło:

amxx.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×