Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

COD STARY][Tutorial]Punkty - wszystko w...sile/zr/zw/int

Brak odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Szukamy:

       new inteligencja[65];
       new zdrowie[60];
       new wytrzymalosc[60];
       new kondycja[60];

 

Dodajemy pod:

 

new inteligencja_all[65];
       new zdrowie_all[60];
       new wytrzymalosc_all[60];
       new kondycja_all[60];

 

Szukamy niżej:

 

format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
       format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
       format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
       format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);

 

Dodajemy pod:

 

format(inteligencja_all, 64, "Wszystko w Inteligencje(\r%i)",inteligencja_gracza[id]);
       format(zdrowie_all, 59, "Wszystko w Zycie(\r%i)",zdrowie_gracza[id]);
       format(wytrzymalosc_all, 59, "Wszystko w Wytrzymalosc(\r%i)",wytrzymalosc_gracza[id]);
       format(kondycja_all, 59, "Wszystko w Kondycje(\r%i)",kondycja_gracza[id]);

 

Szukamy funkcji:

 

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)

 

I całą zmieniamy na:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
       client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

       if(item == MENU_EXIT)
       {
               menu_destroy(menu);
               return PLUGIN_CONTINUE;
       }

       new maksymalna_stat=X
       switch(item) 
       { 
               case 0: 
               {       
                       if(inteligencja_gracza[id]                                inteligencja_gracza[id]++;
                       else 
                               client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

               }
               case 1: 
               {       
                       if(zdrowie_gracza[id]                                zdrowie_gracza[id]++;
                       else 
                               client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom zycia osiagniety");
               }
               case 2: 
               {       
                       if(wytrzymalosc_gracza[id]                                wytrzymalosc_gracza[id]++;
                       else 
                               client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

               }
               case 3: 
               {       
                       if(kondycja_gracza[id]                                kondycja_gracza[id]++;
                       else 
                               client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
               }
               case 4: 
               {       
                       if (punkty_gracza[id]+inteligencja_gracza[id]                                 {
                                       inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                       punkty_gracza[id]=0
                               }
                       else
                               {
                                       punkty_gracza[id]-=maksymalna_stat-inteligencja_gracza[id]
                                       inteligencja_gracza[id]=maksymalna_stat
                                       client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
                               }
               }
               case 5: 
               {       
                       if (punkty_gracza[id]+zdrowie_gracza[id]                                 {
                                       zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                       punkty_gracza[id]=0
                               }
                       else
                               {
                                       punkty_gracza[id]-=maksymalna_stat-zdrowie_gracza[id]
                                       zdrowie_gracza[id]=maksymalna_stat
                                       client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom zycia osiagniety");
                               }
               }
               case 6: 
               {       
                       if (punkty_gracza[id]+wytrzymalosc_gracza[id]                                 {
                                       wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                       punkty_gracza[id]=0
                               }
                       else
                               {
                                       punkty_gracza[id]-=maksymalna_stat-wytrzymalosc_gracza[id]
                                       wytrzymalosc_gracza[id]=maksymalna_stat
                                       client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
                               }
               }
               case 7: 
               {       
                       if (punkty_gracza[id]+kondycja_gracza[id]                                 {
                                       kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                       punkty_gracza[id]=0
                               }
                       else
                               {
                                       punkty_gracza[id]-=maksymalna_stat-kondycja_gracza[id]
                                       kondycja_gracza[id]=maksymalna_stat
                                       client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
                               }
               }

       }

       punkty_gracza[id]--;

       if(punkty_gracza[id]>0)
               PrzydzielPunkty(id);

       return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

 

X-maksymalna ilość statystyki np. masz 401 lvli to 401-1=400/2=200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×