Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
z!elony

Advanced Weapon Tracers

Brak odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

opis.png

 

Dzięki temu pluginowi możemy zobaczyć ślady pocisków wystrzeliwanych przez naszych przeciwników(i nas).

Dowolnie możemy skonfigurować dla jakich broni ma on działać oraz po odpowiedniej zmianie kodu każdy gracz będzie miał wybór czy chce z tego korzystać.

 

instalacja.png

 

STANDARDOWA

 

Wrzucić plik .amxx do amxmodx/plugin oraz dopisać go do configs/plugins.ini a .sma do amxmodx/scripting

Z tym że standardowo używamy plików: advanced_weapon_tracers.amxx

i advanced_weapon_tracers.sma

 

a w przypadku gdy zamiast smugi chcemy mieć całą linię(laser) używamy plików weapon_laser_tracers.amxx

 

Nie korzystamy z obu pluginów jednocześnie !

 

moduly.png

 

- Cstrike

- Fakemeta

- Hamsandwich

 

konfiguracja.png

 

 

Cvary:

 

amx_tracers < 1|0 >

włącza/wyłącza plugin

 

amx_trace_handguns < 1|0 >

włącza/wyłącza ślady przy broni krótkiej

 

amx_trace_shotguns < 1|0 >

włącza/wyłącza ślady przy shotgun'ach

 

amx_trace_smgguns < 1|0 >

włącza/wyłącza ślady przy pistotach maszynowych (SMG,MP5...)

 

amx_trace_riffleguns < 1|0 >

włącza/wyłącza ślady przy karabinach maszynowych (AK47, M4A1...)

 

amx_trace_snipeguns < 1|0 >

włącza/wyłącza ślady przy snajperkach (SCOUT, AWM...)

 

amx_trace_hide_silen < 1|0 >

1 : ukrywa ślady przy wytłumionych broniach

0 : nie ukrywa śladów przy wytłumionych broniach

 

amx_trace_hltv < 1|0 >

jeśli ustawienia graczy* są włączone to 1 wyświetla ślady w HLTV

 

amx_trace_laser_color < RRRGGGBBB >

kolor lasera, tylko w wersji z laserem (weapon_laser_tracers.*)

 

komendy.png

 

 

- say /tracers

umożliwia graczom włączenie/wyłączenie pluginu, tylko jeśli ustawienia graczy* są włączone

 

* ustawienia graczy:

aby gracze mogli włączać/wyłączać plugin należy w kodzie zamienić:

//#define PER_PLAYER_SETTINGS

 

na:

#define PER_PLAYER_SETTINGS

 

i skompilować ponownie.

 

Jeżeli chcemy aby TMP nie był uznawany za broń wytłumioną zamieniamy:

#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON

 

na:

//#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON

 

i kompilujemy ponownie.

 

Źródło :

 

www.amxx.pl

 

download.png

 

Załączniki dla zalogowanych.

ADVANCEDWAPEON.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×