Skocz do zawartości

cs-kopytko.pl - Sieć serwerów Counter Strike - serwery cs używa ciasteczek, a korzystając z serwisu zgadzasz się na ich zapisywanie. Więcej info - Polityka Prywatności.    Akceptuję ciasteczka

Zdjęcie

Regulamin admina serwera [UPDATE 29.04.15.]



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Petrus

Petrus

    Administrator

  • Administrator
  • UB Support
  • Reputacja: 1694
  • 11976 postów

Napisano 20 luty 2011 - 16:53

regulaminadmina.png

 


§ I. Wprowadzenie

  1. Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki administratorów serwerów cs-kopytko.pl,
  2. Przystąpienie do grona administracji jest równoznaczne z akceptacją wszystkich punktów regulaminu,
  3. Złamanie chociaż jednego punktu regulaminu może skutkować utratą przywilejów na stałe,
  4. Administrator serwera cs-kopytko.pl nie może być dzielony z taką samą lub podobną funkcją na innej serwerowni,
  5. Ponowne przyznanie rang po wcześniejszej degradacji może nastąpić:
  • maksymalnie 1 raz, gdy admin został wyrzucony',
  • maksymalnie 2 razy, gdy admin zrezygnował z funkcji.


§ II. Postanowienia ogólne

  1. Admin ma obowiązek bezwzględnie przestrzegać regulaminu serwera.
  2. Admin powinien regularnie grać na serwerze. Nie ma określonej liczby godzin do przegrania, jednak aktywność musi być widoczna,
  3. Nikt inny oprócz Ciebie nie może korzystać z Twojego slota/admina (czy to brat, siostra, dziadek, babcia, wujek, ciocia, NIKT!),
  4. Każdy Administrator Serwera powinien dodać do nicku steam tag cs-kopytko.pl,
  5. Obowiązkowo zawsze włączone GG Alarmowe, wchodzenie na zgłoszenia dotyczące swojego serwera oraz przekazywanie zgłoszeń innym adminom, jeżeli dotyczą innych serwerów - info na Admin Chat,
  6. Administrator serwera powinien starać się rozkręcać serwer oraz go promować np. poprzez zapraszanie znajomych ze steam do gry.

 

§ III. Obowiązki na forum

  1. Obowiązkowa codzienna obecność na forum. Dodatkowo mile widziana aktywność, przynajmniej w działach związanych z danym serwerem,
  2. W przypadkach nieobecności dłuższych niż 24h (dotyczy forum oraz serwera) należy o tym bezwzględnie poinformować tutaj. Nie zgłaszamy tego w prywatnych wiadomościach!,
  3. Admin ma obowiązek do wrzuceniu zrobionego demka lub demka HTLV do 24h po złożeniu prośby o odbanowanie osoby, której sprawa dotyczy (w przypadku prośby o ub z powodem innym niż zrobienie screenów). Ponadto należy podać czasy akcji, za które dana osoba dostała bana,
  4. Każdy Administrator Serwera ma obowiązek uzupełnienia (oraz aktualizacji w przypadku zmian) steam_id oraz nick'u z gry w profilu.

 

§ IV. Obowiązki na serwerze

  1. Staraj się, by na serwerze zawsze panowała miła atmosfera,
  2. Admin powinien zawsze reagować na informacje otrzymywane od graczy (np. na to, co piszą na say-u@, steam, gg) i sprawdzać czy mają rację,
  3. W przypadku wątpliwości w banowaniu należy poprosić innego admina o konsultację,
  4. Obowiązkiem każdego Admina jest zachowanie kultury oraz opanowania niezależnie od okoliczności,
  5. Adminowi zabrania się używania wulgaryzmów oraz obrażać innych graczy (na serwerze, jak i w powodach banów),
  6. Admin swoim zachowaniem ma dawać przykład graczom,
  7. Nie wolno nadużywać admin chata oraz tsay, ani na nich spamować. Ten kanał nie służy do zadawania pytań, komentowania, odpowiadania oraz pogaduszek!,
  8. Admin ma sprecyzować powód bana, tak aby gracz przeglądający amxbans wiedział za co go dostał. Np. Obrażasz Admina itd. Najlepiej używać domyślnych powodów banów,

 

§ V. Taryfikator banów

Pamiętaj! Najpierw należy ostrzec gracza, że łamie regulamin. Ban to ostateczność.
Pamiętaj! Na serwerach typu ffa nie banujemy za raszowanie oraz kampienie.
Pamiętaj! Ban za WH tylko i wyłącznie poprzez zrobienie graczowi screenów. Jeżeli gracz już miał robione screeny, a są dalsze przypuszczenia co do cheatowania należy rozpisać demko w dziale AC.

  1. Czitowanie - perm
  2. Aktywny Ban - 1 tydzień
  3. Reklamowanie - 1 tydzień - perm
  4. Używanie mikrofonu poniżej 16 lat,nadużywanie, zagłuszanie gry, puszczanie muzyki itp - kick -> 5 min - 1 h
  5. Wyzywanie/obrażanie innych graczy lub admina - kick - > 5 min - 1 h
  6. Przeszkadzanie w grze innym graczom (blokowanie, ciągłe rzucanie fleszy pod nogi swojego teamu itp.) - kick - > 5 min - 1 h
  7. Duży ping/lagowanie itp - kick -> 5 min
  8. Gra na 16-bitach lub software, celowniki awp, bh(skrypt) lub niedozwolone ustawienia cfg - 5 min - 1 tydzień
  9. Podszywanie się pod admina lub innego gracza - 1 dzień - 1 tydzień
  10. Wulgarny lub rasistowski nick - 5 min -> 1h
  11. Wykorzystywanie bugów mapy - 5 min -> 1h
  12. Dawanie infa na admin chat u@, steam itp - kick -> 5 min - 1h
  13. [COD] Miny na BS oraz w przejściach - ostrzeżenie --> 5 min (Kara tylko wtedy, gdy zablokowany jest całkiem dostęp lub wyjście tzn. zaminowanie ze wszystkich stron)
  14. [TP] Brak gry Team Play/ Gracz nie wykonuje celów mapy (permanentnie) - ostrzeżenie --> kick --> 5 min --> 1h --> 24h (w przypadku, gdy wielokrotne ostrzeżenia i bany nie skutkują)
  15. [COD/DM+BF2] Sztuczne nabijanie odznak lub exp'a, poprzez umyślne zabijanie się - 5 min --> 1 dzień
  16. Prowokowanie graczy oraz administracji na chat lub mikro - ostrzeżenie --> kick --> 5 min --> 1h

Nie banujemy za bany na AC/BL bez rozpoznania oszustwa na Naszym serwerze.

 

_____________________________________

 

Mile widziana kreatywność w działaniu oraz propozycje zmian na lepsze!


user_bar.png

podpis_petrus.gif


Informacja
Uwaga!
Klikając raz dziennie w reklamy
wspomagasz Naszą sieć !